کد خبر: 10356
1402/06/28 - 14:15


مدیرکل میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی زنجان:

نمایشگاه‌ بین المللی صادرات ایران به روسیه فرصتی برای معرفی صنایع دستی زنجان است

مدیرکل میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی استان زنجان گفت: فعالان صنایع دستی می توانند ظرفیت‌های کشور را در نمایشگاه بین المللی صادرات به روسیه، به نمایش بگذارند تا بتوانیم فرصت‌های سرمایه‌گذاری در حوزه گردشگری و صنایع دستی را به درستی معرفی کنیم.

پایگاه خبری صدای زنجان

پایگاه خبری صدای زنجان نیوز / سید سعید صفوی در گفت و گو با خبرنگار ایرنا به ۲ هزار آثار شناسایی شده تاریخی و تمدنی در استان زنجان اشاره کرد و افزود: زنجان با هفت استان ایران همسایگی و با ۱۱ استان دیگر فاصله‌ یک تا چهار ساعته دارد که بیش از ۵۰ درصد جمعیت ایران را در پیرامون خود دارد.

وی اضافه کرد: حدود نیمی از ۲ هزار آثار شناسایی شده تاریخی و تمدنی در استان زنجان، ثبت ملی و جهانی شده اند.

این مسوول، زنجان را استانی بسیار مستعد برای سرمایه‌گذاری در حوزه‌های مختلف عنوان کرد و گفت: یکی از حوزه هایی که قابلیت جذب سرمایه گذار دارد بخش گردشگری است که پتانسیل های بسیاری در شهرهای مختلف استان دارد.

مدیرکل میراث فرهنگی و گردشگری استان زنجان به برگزاری نمایشگاه بین المللی صادرات به روسیه در زنجان اشاره کرد و یادآورشد: از همه فعالان اقتصادی دعوت می‌شود در این نمایشگاه و به ویژه در حوزه صنایع دستی زنجان که به نوعی قطب صنایع دستی فلزی کشور شناخته می‌شود، حضور پررنگ داشته باشند.

صفوی اظهار داشت: فعالان صنایع دستی می توانند ظرفیت‌های کشور به خصوص استان زنجان، در حوزه های صنعتی مس، هنر، چاقو و ملیله و سایر رشته های صنایع دستی را به نمایش بگذارند تا بتوانیم فرصت‌های سرمایه‌گذاری در حوزه گردشگری و صنایع دستی را به درستی معرفی کنیم.

وی ابراز امیدواری کرد، شاهد حضور همه فعالان اقتصادی بخصوص بخش گردشگری، برای شناخت بیشتر و تصمیم گیری جهت سرمایه‌گذاری در شهر و استان زنجان باشیم.

به گزارش ایرنا، نمایشگاه بین المللی صادرات به روسیه (GO RUSSIA) ۱۸ تا ۲۱ مهرماه سال جاری در محل دائمی نمایشگاه های بین المللی کاسپین زنجان برگزار خواهد شد.


صدای زنجانصادرات ایران به روسیهگردشگری و صنایع دستی زنجان
sedayezanjannews.ir/nx10356


درباره ما تماس با ما آرشیو اخبار آرشیو روزنامه گزارش تصویری تبلیغات در سایت

«من برنامه نویس هستم» «بهار 1398»