کد خبر: 10373
1402/06/30 - 13:14


رئیس کل دادگستری زنجان تأکید کرد :

حمایت از واحدهای تولیدی وظیفه همه مسئولان و دستگاههای متولی است

پنجمین جلسه اقتصاد مقاومتی با حضور رئیس کل دادگستری استان در محل شرکت نخ تایر صبا زنجان برگزار شد.

پایگاه خبری صدای زنجان

پایگاه خبری صدای زنجان نیوز / رئیس کل دادگستری استان در  پنجمین جلسه اقتصاد مقاومتی استان که در سالن جلسات شرکت نخ تایر زنجان برگزار شد ، با  تبریک  فرا رسیدن هفته دفاع مقدس  گرامی داشت یاد و خاطره شهدای دفاع مقدس گفت : شرکت نخ تایر یکی از شرکت های  مهم در توسعه  اقتصادی و ایجاد اشتغال زنجان می باشد که بیش از  600 نفر کارگر در این شرکت تولیدی مشغول به کار می باشند.

.حجت الاسلام والمسلمین فرجی برحق تاکید کرد: حمایت از واحدهای تولیدی وظیفه همه مسئولان است  و در این میان دستگاه های متولی امر در جهت تسریع و تسهیل  در حل مشکلات واحدهای تولیدی اهتمام مضاعف  نمایند .

حجت الاسلام فرجی برحق  خاطر نشان کرد:  یکی از مصادیق حمایت از تولید داخلی جلو گیری از واردات کالاهای  مشابه در داخل است .

رئیس کل دادگستری مسئله اقتصاد و توجه به تولید داخلی را از مسائل مهم و مورد تاکید مقام معظم رهبری برشمرد و تصریح کرد  : تأکید مقام معظم رهبری بر این موضوع مهم طی سنوات اخیر مسئولیت ما را دوچندان می کند  و باید تمام تلاش خود را در راستای حمایت از واحدهای تولیدی و تحقق منویات ایشان  به کار ببندیم .

وی در ادامه  بر رفع  مشکلات واحدهای تولیدی تأکید کرد و افزود : ارائه راهکارهای مناسب و قابلیت اجرایی   با در نظر گرفتن موضوع تحریم ها و همچنین کمک به بومی سازی محصولاتی که ظرفیت تولید در داخل را دارند  امری ضروری است.

در ابتدای جلسه اعضای ستاد گزارشی از اقدامات و فرایند اجرای مصوبات ستاد اقتصاد مقاومتی ارائه کردند.


صدای زنجاناقتصاد مقاومتیواحدهای تولیدی
sedayezanjannews.ir/nx10373


درباره ما تماس با ما آرشیو اخبار آرشیو روزنامه گزارش تصویری تبلیغات در سایت

«من برنامه نویس هستم» «بهار 1398»