کد خبر: 10379
1402/06/31 - 16:39


مدیرکل بنیاد حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس زنجان:

بیش از ۱۵ فیلم کوتاه و مستند در حوزه دفاع مقدس زنجان تولید شد

مدیرکل بنیاد حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس زنجان با برشمردن تولیدات هنری و سینمایی این بنیاد، افزود: تاکنون بیش از ۱۵ فیلم کوتاه و مستند در حوزه دفاع مقدس در استان تولید شده که تعدادی از آنها در شبکه‌های ملی و استانی پخش شده است.

پایگاه خبری صدای زنجان

پایگاه خبری صدای زنجان نیوز / سرهنگ شمش الدین موسوی روز پنجشنبه در دیدار جمعی از نیروهای مسلح این استان با امام جمعه زنجان، افزود: چاپ ۲ جلد کتاب عکس از والدین شهدا، تولید ۱۵ عنوان نمایشنامه از نویسندگان از دیگر اقدامات این نهاد بوده است.

وی، تولید مستند شهید سرلشکر غلامرضا مخبری فرمانده تیپ مستقل ۲۱۶ زنجان و شهید فهیمه سیاری را از دیگر اقدامات بنیاد ذکر کرد.

به گزارش ایرنا این مسوول با بیان اینکه ۱۵ عنوان کتاب و تاریخ شفاهی توسط فرماندهان ارتش، سپاه و ناجا تولید شده است، ادامه داد: چاپ یک جلد کتاب از اسناد قابل انتشار تیپ ۲۱۶ تولید و منتشر شده است و ۲ جلد دیگر نیز در دست تولید قرار دارد.

وی اظهار داشت: از مجموع اسناد جمع آوری شده از سوی ارگانهایی از قبیل سپاه، ارتش و جهاد سازندگی ۲۳ هزار سند توسط کتابخانه ملی ساماندهی شده که قابل دسترسی برای پژوهشگران است.

این مسوول به برگزاری ۲ جشنواره "افتخار من و افتخار محله" ویژه پیشکسوتان با هدف عنوان الگو دهی به جوانان استان، گفت: اسنادی نیز در حوزه شهدا، رزمندگان، روحانیت با همکاری کنگره شهدا و بنیاد شهید انقلاب اسلامی جمع آوری شده است.

وی با بیان اینکه یکی از مهمترین کارها در حوزه پژوهش و آموزرش برگزاری و آشنایی جوانان با دروس مهارت دفاع مقدس در تمامی دانشگاه های استان است، خاطر نشان کرد: این بنیاد از پایان نامه هایی دانشجویی در حوزه دفاع مقدس حمایت می کند.


صدای زنجاندفاع مقدسفیلم مستند
sedayezanjannews.ir/nx10379


درباره ما تماس با ما آرشیو اخبار آرشیو روزنامه گزارش تصویری تبلیغات در سایت

«من برنامه نویس هستم» «بهار 1398»