کد خبر: 10383
1402/07/01 - 10:55


به مناسبت اول مهرماه و آغاز هفته دفاع مقدس

زنگ مهر و مقاومت در زنجان نواخته شد

زنگ مهر و مقاومت روز شنبه به مناسبت اول مهرماه و آغاز هفته دفاع مقدس به صورت نمادین در دبیرستان شاهد زینبیه ناحیه ۲ زنجان با حضور حجت الاسلام علی خاتمی نماینده ولی فقیه در استان،سردار جهانبخش کرمی فرمانده سپاه انصارالمهدی (عج) استان و ابوالفضل رفیعی معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار زنجان نواخته شد.

پایگاه خبری صدای زنجان

پایگاه خبری صدای زنجان نیوز /به گزارش ایرنا، مدیرکل آموزش و پرورش استان زنجان در این برنامه با بیان اینکه امروز ۲۱۵ هزار دانش‌آموز سر کلاس درس حاضر شدند، افزود: این دانش‌آموزان در ۲ هزار و ۲۰۰ آموزشگاه ساماندهی شده‌اند.

علی اسماعیلی با بیان اینکه تعداد دانش‌آموزان دختر نسبت به روزهای نخست انقلاب ۶۳۶ برابر شده است، گفت: خوشبختانه به برکت جمهوری اسلامی به جایگاه‌های رفیعی در حوزه آموزش و پرورش دست یافته ایم.

مدیرکل آموزش و پرورش استان زنجان افزود: مدرسه کانون همه فضیلت ها، محور رشد و بالندگی و زمینه ساز تربیت و تعالی نسل کودک و نوجوان تراز انقلاب است.

وی افزود: دانش آموزان به عنوان سرمایه‌های اصلی کشور در اختیار آموزش و پرورش قرار دارند و باید در کنار خانواده، زمینه تربیت سالم و صحیح آنها در مدارس به نحوی شایسته فراهم شود.

اسماعیلی تصریح کرد: مدارس ما در دولت مردمی سیزدهم باید به واحدی برای دستیابی به آرمان‌های معمار کبیر انقلاب اسلامی حضرت امام خمینی(ره) و مقام معظم رهبری تبدیل شوند و شعار « مدرسه قوی، ایران قوی» در تمامی مدارس تحقق یابد.


صدای زنجانهفته دفاع مقدساول مهر
sedayezanjannews.ir/nx10383


درباره ما تماس با ما آرشیو اخبار آرشیو روزنامه گزارش تصویری تبلیغات در سایت

«من برنامه نویس هستم» «بهار 1398»