کد خبر: 10386
1402/07/01 - 13:45


رئیس انجمن حمایت از حقوق مصرف‌کنندگان استان زنجان:

افزایش 4 برابری قیمت گوشت قرمز در عرض 2 سال قابل قبول نیست

دولت قبل یک کیلو گوشت 130 هزار تومانی را تحویل دولت سیزدهم داد

پایگاه خبری صدای زنجان
پایگاه خبری صدای زنجان/ لیلا محمدی: رئیس انجمن حمایت از حقوق مصرف‌کنندگان استان زنجان گفت: دولت قبل یک کیلو گوشت 130 هزار تومانی را تحویل دولت سیزدهم داد اما این کالا در عرض دو سال 4 برابر شده و به قیمت 550 هزار تا 600 هزار تومان رسیده است یعنی بالاتر از نرخ مصوب مسئولان ذیربط!
مظاهر یوسفی‌امیری، رئیس انجمن حمایت از حقوق مصرف‌کنندگان استان زنجان در گفت‌وگو با صدای زنجان ضمن ابراز تاسف از افسارگسیختگی بی‌امان قیمت‌ اقلام مصرفی مردم اظهار کرد: دولت قبل یک کیلو گوشت 130 هزار تومانی را تحویل دولت سیزدهم داد اما این کالا در عرض دو سال 4 برابر شده و به قیمت 550 هزار تا 600 هزار تومان رسیده است یعنی بالاتر از نرخ مصوب مسئولان ذیربط!
وی با اشاره به افزایش قیمت در حوزه مسکن عنوان کرد: در حال حاضر قیمت مسکن یک میلیارد تومانی به 2 میلیارد تومان رسیده است، درست است که دستمزدها 2 برابر افزایش یافته است اما با توجه به تورم 40 تا 50 درصدی، حتی نمی‌توان انتظار پس‌انداز از سوی خانواده‌ها را داشت. با توجه به اینکه اغلب خانوارها دستمزد 10 میلیون تومانی دارند، طبقات ضعیف جامعه 50 سال عقب افتاده‌اند! پس نمی‌توان گفت که وضعیت اقتصادی خانوارها مطلوب است.
رئیس انجمن حمایت از حقوق مصرف‌کنندگان استان زنجان ضمن گلایه از رویکرد رسانه‌های همسو با دولت در استان زنجان اضافه کرد: برخی از رسانه‌ها ترجیح می‌دهند در خصوص گرانی‌ها و وضعیت سرسام‌آور قیمت اقلام مصرفی مردم چیزی ننویسند. اما واقعیت این است با ننوشتن و انعکاس ندادن مشکلات مردم، نمی‌توان گفت که مسئله‌ای در این خصوص وجود ندارد! با توجه به عدم برنامه‌ریزی مدون، احساس می‌شود که برخی نیز دوست ندارند که مشکلات اقتصادی کشور حل شود.
اقدام کننده: ایرج_رفیعی

صدای زنجانقیمت گوشتانجمن حمایت از حقوق مصرف‌کنندگان زنجان
sedayezanjannews.ir/nx10386


درباره ما تماس با ما آرشیو اخبار آرشیو روزنامه گزارش تصویری تبلیغات در سایت

«من برنامه نویس هستم» «بهار 1398»