کد خبر: 10425
1402/07/05 - 14:31


تخصیص ۱۵۸۰ میلیارد ریال وام کم بهره به دهیاری‌های زنجان

مدیرکل دفتر امور روستایی و شوراهای اسلامی استانداری زنجان از اختصاص ۱۵۸۰ میلیارد ریال وام کم بهره به دهیاری‌های این استان برای خرید ماشین‌آلات خبر داد و گفت: تاکنون تعدادی ماشین‌آلات سنگین و سبک از این محل برای دهیاری‌های استان تامین شده است.

پایگاه خبری صدای زنجان

پایگاه خبری صدای زنجان نیوز/ وجیه‌الله بیگدلی با بیان اینکه ۹۶۰ میلیارد ریال از این مبلغ برای ۴۷ دهیاری استان زنجان طی سال جاری تصویب شده است، افزود: از محل پرداخت این وام ۱۹ دهیاری ماشین آلات سنگین، بیل بکهو، تراکتور و نیسان خریداری کرده و ۲۸ دهیاری در حال تکمیل مراحل خرید می‌باشند.

وی افزود: مبلغ ۶۲۰ میلیارد ریال از این وام نیز برای ۱۷ دهیاری استان زنجان مصوب شده است که در حال تشکیل پرونده بانکی می باشند.

وی ادامه داد: این اقدام گامی مهم در جهت خودکفایی و ایجاد درآمدزایی برای دهیاری ها و ارتقای سطح خدمات رسانی آنها به روستاییان است.

بیگدلی اظهار کرد: رشد اعتبارات و تجهیز دهیاری ها به ماشین آلات باعث شد حجم عملیات عمران روستایی در استان به طور قابل توجهی بالا برود و مناطق روستایی استان از این نظر تبدیل به کارگاه عمرانی شود.

وی با بیان اینکه با تاسیس دهیاری در ۵۲ روستای جدید، تعداد دهیاری‌های استان به ۷۰۹ مورد رسیده است، گفت همچنین ۶۲۵ دهیاری در استان ارتقای درجه پیدا کردند که این موضوع در تخصیص اعتبار و ماشین آلات به دهیاری ها بسیار مهم است. 

اقدام کننده: ایرج_رفیعی

صدای زنجانوام دهیاریروستاوجیه الله بیگدلی
sedayezanjannews.ir/nx10425


درباره ما تماس با ما آرشیو اخبار آرشیو روزنامه گزارش تصویری تبلیغات در سایت

«من برنامه نویس هستم» «بهار 1398»