کد خبر: 10455
1402/07/10 - 9:48


عاملین قمه کشی «شناط »ابهر روانه زندان شدند

فرمانده انتظامی شهرستان ابهر با اشاره به دستگیری عاملین قمه کشی و شرارت محله «شناط » اظهارکرد: افراد دستگیر شده با ایجاد رعب و وحشت در بین مردم اقدام به قدرت نمایی می کردند که با دستور مقام قضائی روانه زندان شدند.

پایگاه خبری صدای زنجان

پایگاه خبری صدای نیوز زنجان / سرهنگ «محمد مهدیخانی» در تشریح جزئیات این خبر اظهار داشت: در پی وقوع یک مورد شرارت و قدرت نمایی با سلاح سرد در منطقه «شناط»شهرستان ابهر که باعث ایجاد رعب و وحشت شهروندان شده بود، بلافاصله عوامل یگان امداد جهت بررسی به محل اعزام شدند.

سرهنگ مهدیخانی افزود: متهمان به محض حضور ماموران پا به فرار گذاشتند ولی بعد از احراز هویت؛ 3 نفر اراذل و اوباش نوظهور در این خصوص شناسایی و با هماهنگی مقام قضائی در یک عملیات پلیسی در مخفیگاهشان دستگیر شدند.

این مقام انتظامی افزود: متهمین دستگیر شده صراحتاً به جرم خود مبنی بر عربده کشی و قدرت نمایی با قمه اعتراف و ضمن تشکیل پرونده به مرجع قضایی معرفی و روانه زندان شدند.

سرهنگ مهدیخانی در پایان با بیان اینکه امنیت شهروندان خط قرمز پلیس است و پلیس اجازه جولان به مخلان امنیت را نمی دهد از شهروندان خواست در مشاجرات لفظی و درگیری ها سعه ی صدر داشته باشند و با آرامش و یا با مراجعه به دستگاه قضایی مشکل خود را مرتفع نمایند.

اقدام کننده: ایرج_رفیعی

صدای زنجاننیروی انتظامیشناط ابهرقمه کشی
sedayezanjannews.ir/nx10455


درباره ما تماس با ما آرشیو اخبار آرشیو روزنامه گزارش تصویری تبلیغات در سایت

«من برنامه نویس هستم» «بهار 1398»