کد خبر: 10461
1402/07/10 - 12:3


نامه سازمان بازرسی به وزارت راه و شهرسازی در مورد وضعیت نامطلوب آزادراه زنجان - تبریز

معاون سازمان بازرسی کل کشور در نامه‌ای به وزارت راه و شهرسازی با اشاره به وضعیت نامطلوب آزادراه زنجان - تبریز بر لزوم بهسازی آزاد راه مذکور در طرحی کوتاه مدت تاکید کرد.

پایگاه خبری صدای زنجان

پایگاه خبری صدای زنجان نیوز / به نقل از روابط عمومی سازمان بازرسی کل کشور، احمد اسدیان در نامه‌­ای خطاب به وزارت راه و شهرسازی با اشاره به وضعیت نامطلوب آزادراه زنجان - تبریز بر لزوم بهسازی و ترمیم سطحی آزادراه مذکور در طرحی کوتاه مدت همراه با سایر اقدامات ایمنی که باید در اولویت آن وزارتخانه قرار گیرد، تاکید کرد.

معاون نظارت و بازرسی امور تولیدی سازمان بازرسی کل کشور با اشاره به پایان مدت قرارداد مشارکت شرکت آزادراه زنجان - تبریز وابسته به بانک‌­های ملی، صادرات و رفاه کارگران در تیرماه سال 99 و عدم تعیین تکلیف این مشارکت مبنی بر تحویل پروژه به دولت یا تمدید دوره بهره‌­برداری، تأکید کرد: شرکت مذکور همچنان از شهروندان و مسافران در آزادراه زنجان-تبریز عوارض اخذ می­‌کند.

در این نامه همچنین به این موضوع اشاره شده که شرکت آزادراه زنجان- تبریز به تعهدات قانونی مبنی بر نگهداری و بهسازی پروژه در طول دوره بهره‌­برداری شامل حفظ آسفالت مسیر آزادراه مشابه با کیفیت زمان اتمام دوره ساخت، عمل نکرده که این موضوع موجب افت شدید کیفیت آسفالت آزادراه و به تبع آن نارضایتی شدید رانندگان و مسافران شده است.

منبع : تسنیم 

اقدام کننده: ایرج_رفیعی

صدای زنجانوزارت راه و شهرسازیمعاون سازمان بازرسی کل کشوروضعیت نامطلوب آزادراه زنجان - تبریز
sedayezanjannews.ir/nx10461


درباره ما تماس با ما آرشیو اخبار آرشیو روزنامه گزارش تصویری تبلیغات در سایت

«من برنامه نویس هستم» «بهار 1398»