کد خبر: 10492
1402/07/15 - 11:56


نسخه مدیرکل راهداری استان زنجان برای بهبود وضعیت آزادراه زنجان به تبریز

مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان زنجان پرداخت ۳۰۰ میلیارد تومان اعتبار مصوب و بازگرداندن اداره آن به دولت را دو راه‌کار کوتاه و بلندمدت پیش‌رو برای اصلاح و بهبود آسفالت آزادراه زنجان به تبریز اعلام کرد.

پایگاه خبری صدای زنجان

پایگاه خبری صدای زنجان نیوز/ جعفر قزوینیان، مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان زنجان در گفت‌وگو با خبرگزاری فارس در زنجان با بیان اینکه بازرسی به درستی به موضوع آسفالت آزادراه زنجان به تبریز ورود پیدا کرده است، اظهار کرد: شرکت آزادراه زنجان به تبریز به تعهدات خود در مورد نگهداری این محور عمل نکرده است.

مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان زنجان به پیگیری انجام شده در مورد اصلاح روکش آزادراه زنجان به تبریز اشاره و با بیان اینکه این اقدام انجام نشده است، افزود: بازرسی در این مورد اطلاعاتی خواسته بود که ارائه شد و سپس به این موضوع ورود کرد که امیدوارم این ورود منجر به بهبود وضعیت در این آزادراه شود.

وی از تصویب ۳۰۰ میلیارد تومان اعتبار برای اصلاح و تعمیر روکش آسفالت در محور زنجان به تبریز در سفر رئیس جمهور به آذربایجان شرقی خبر داد و تصریح کرد: این اعتبار قرار بود توسط بانک ملی به سازمان راهداری تخصیص یابد تا روکش اصلاح شود که در این تاریخ انجام نشد.

قزوینیان با بیان اینکه مصوبه سفر رئیس جمهور در مورد تخصیص ۳۰۰ میلیارد تومان اعتبار باید عملیاتی شود که نشده‌ است، ادامه داد: بازرسی هم به همین دلیل ورود کرده است، از طرفی فرصت کار عمرانی در شرایط جوی پیش رو هم وجود ندارد.

مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان زنجان ابراز امیدواری کرد: با ورود بازرسی بتوان شاهد اقدام عملی و اصلاح در روکش آسفالت این محور بود.

وی بهبود وضعیت در کوتاه مدت با پرداخت ۳۰۰ میلیارد تومان توسط بانک ملی و بازگرداندن اداره آزادراه زنجان به تبریز به دولت را دو راه‌کار پیش‌رو برای تغییر در راستای بهبود در وضعیت این محور اعلام کرد.


صدای زنجانتعمیر روکش آسفالت در محور زنجان به تبریزمدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان زنجان
sedayezanjannews.ir/nx10492


درباره ما تماس با ما آرشیو اخبار آرشیو روزنامه گزارش تصویری تبلیغات در سایت

«من برنامه نویس هستم» «بهار 1398»