کد خبر: 10498
1402/07/16 - 10:4


مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب استان زنجان خبر داد

آب‌رسانی به سه روستای بخش قره‌پشتلو

مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب استان زنجان گفت: طرح آبرسانی به سه روستای «حاجی سیران، چومالو و آق کند» در بخش قره پشتلو شهرستان زنجان به بهره‌برداری رسید.

پایگاه خبری صدای زنجان

پایگاه خبری صدای زنجان نیوز/ «علیرضا جزء قاسمی» امروز در جمع خبرنگاران اظهار کرد: طرح آبرسانی به سه روستای «حاجی سیران، چومالو و آق کند» در بخش قره پشتلو شهرستان زنجان به بهره‌برداری رسید.

 مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب استان زنجان با اشاره به اینکه برای اجرای این سه طرح در مجموع اعباری بالغ بر 15میلیارد ریال هزینه شده است، افزود: با اجرای این طرح‌ها در مجموع جمعیتی افزون بر 2 هزار نفر از خدمات تامین آب شرب سالم و پایدار برخوردار شدند.

وی گفت: طرح آبرسانی به روستای حاجی سیران شامل احداث خط انتقال به طول یک هزار و 300 متر و احداث یک رشته قنات به طول 120 متر است.

جزءقاسمی بیان کرد: طرح آبرسانی به روستای جوره کندی نیز با 3 هزار و 500 متر خط انتقال و احداث یک رشته قنات به طول 70 متر بهره‌برداری شد.

مدیرعامل شرکت آبفا استان زنجان گفت: آبرسانی به روستای چومالو در بخش قره‌پشتلو نیز با احداث 200 متر شبکه توزیع آب به بهره‌برداری رسید.

وی یادآور شد: طرح‌های آبرسانی روستایی با شتاب هرچه بیشتر در دست اقدام بوده و تلاش می‌شود این طرح‌ها در اسرع وقت به بهره‌برداری برسند.

وی خاطرنشان کرد: آبرسانی به روستاهای مادآباد، دستجرده و مجتمع شهید سلیمانی بخش افشار نیز در استان زنجان در حال اجرا است.

اقدام کننده: ایرج_رفیعی

صدای زنجانآبرسانیروستا
sedayezanjannews.ir/nx10498


درباره ما تماس با ما آرشیو اخبار آرشیو روزنامه گزارش تصویری تبلیغات در سایت

«من برنامه نویس هستم» «بهار 1398»