کد خبر: 10506
1402/07/17 - 9:13


رئیس کل دادگستری زنجان؛

ایجاد امنیت در جامعه از وظایف خطیر نیروی انتظامی است

حجت الاسلام «علی فرجی» در دیدار با فرمانده انتظامی استان زنجان ،ضمن تبریک هفته نیروی انتظامی و تقدیر از سعی ‌ تلاش های شبانه روز پرسنل خدوم فراجا با اشاره به حدیث پیامبر اکرم (ص) که فرمودند، نعمتان مجهولتان الصحه و الامان گفت: امنیت حاکم در جامعه یکی از این نعمتها است که از وظایف خطیر نیروی انتظامی است و بسیار ارزشمند است.

پایگاه خبری صدای زنجان

پایگاه خبری صدای زنجان نیوز/ حجت الاسلام «علی فرجی» در دیدار با فرمانده انتظامی استان زنجان ،ضمن تبریک هفته نیروی انتظامی و تقدیر از سعی ‌ تلاش های شبانه روز پرسنل خدوم فراجا با اشاره به حدیث پیامبر اکرم (ص) که فرمودند، نعمتان مجهولتان الصحه و الامان گفت: امنیت حاکم در جامعه یکی از این نعمتها است که از وظایف خطیر نیروی انتظامی است و بسیار ارزشمند است.

وی حضور قدرتمند نیروی انتظامی در صحنه را را در راستای برقراری نظم و امنیت در جامعه امری مهم بیان کرد و گفت : امروز امنیت حاکم در جامعه مرهون هدایت‌های داهیانه مقام معظم رهبری و به برکت خون شهدااست.

رئیس کل دادگستری زنجان با اشاره به اینکه مقام معظم رهبری مسئولیت نیروی انتظامی را پاسداری از ارزشهای انقلاب اسلامی ، اقتدار در برابر قانون شکنان و رافت و مهربانی با مردم بیان کرده اند گفت: سعی و تلاش نیروی انتظامی در ایجاد امنیت در ابعاد مختلف در جامعه اقدامی ارزشمند است فرجی برحق در ادامه صحبت‌های خود اظهار امید‌اری کرد ، نیروی انتظامی با قوت در پیش برد اهداف نظام و اجرای منویات مقام معظم رهبری بیش از پیش موفق باشد.

در این دیدار که دادستان مرکز استان، معاونین رئیس کل و رؤسای سازمانهای تابعه قوه قضائیه نیز حضور داشتند سردار طراقیه ضمن تقدیر از حضور مسئولان دستگاه قضایی استان گفت :دستگاه قضایی استان با حمایت های همه جانبه خود از نیروی انتظامی بویژه در اغتشاشات سال گذشته نقش مهمی در ایجاد نظم و امنیت در استان دارد.

وی افزود :همکاران فراجا شبانه روز در سطح استان برای خدمت به مردم تلاش می‌کنند و امنیت در جامعه یک محصول جمعی است و هیچ نهادی به تنهایی نمی تواند مدعی ایجاد امنیت در جامعه باشد.

اقدام کننده: ایرج_رفیعی

صدای زنجانحجت الاسلام «علی فرجی»رئیس کل دادگستری زنجان؛سردار طراقیه
sedayezanjannews.ir/nx10506


درباره ما تماس با ما آرشیو اخبار آرشیو روزنامه گزارش تصویری تبلیغات در سایت

«من برنامه نویس هستم» «بهار 1398»