کد خبر: 10562
1402/07/24 - 14:14


یک خبر خوب برای صاحبان مسکن ملی؛

زمین مسکن‌های ملی در زنجان رایگان شد

معاون مسکن و ساختمان اداره کل راه‌ و شهرسازی استان زنجان گفت: طبق سفری که وزیر راه و شهرسازی به استان زنجان داشتند مقرر شد زمین مسکن‌های ملی به رایگان و به صورت ۹۹ ساله در اختیار متقاضیان قرار بگیرد.

پایگاه خبری صدای زنجان

پایگاه خبری صدای زنجان نیوز/ سعید شاهین‌فر در پاسخ به این سوال که اداره کل راه و شهرسازی استان چه تصمیمی برای قیمت زمین مسکن‌های ملی در استان گرفت، اظهار داشت: طبق سفری که وزیر راه و شهرسازی به استان زنجان داشتند مقرر شد زمین مسکن‌های ملی به رایگان در اختیار متقاضیان قرار بگیرد و فقط هزینه آماده‌سازی دریافت می‌شود.

وی افزود: وزیر راه و شهرسازی دستور دادند پول زمین‌های کوی نصر که برای ستاد اجرایی است از این ستاد دریافت شود، اما برای سایر پروژه‌های مسکن ملی در استان زنجان پولی بابت هزینه زمین توسط اداره کل راه و شهرسازی استان گرفته نخواهد شد.

معاون مسکن و ساختمان اداره کل راه‌ و شهرسازی استان زنجان در خصوص اینکه فرضا برای زمین‌های مسکن ملی ۳۶۸ گلشهر در زمان ثبت نام قیمت ۸۰ میلیون تومان در نظر گرفته شده بود، گفت: تمام این مسکن‌ها ۹۹ ساله شدند و قرار نیست پولی از بابت زمین از این متقاضیان گرفته شود.

گفتنی است، طبق آخرین اعلامی که راه و شهرسازی استان زنجان داشته است؛ ۲۷ هزار واحد مسکونی طرح نهضت ملی مسکن در بخش حمایتی در استان زنجان ساخته خواهد شد، که از این تعداد ۱۹ هزار واحد مسکونی تخصیص پروژه شده است. و از این تعداد بیش از ۱۴ هزار و ۵۰۰ واحد در شهر زنجان در دست ساخت است که پیشرفت فیزیکی بیش از ۶۰ درصد دارند.

 قسمت اعظمی از پروژه‌های نهضت ملی مسکن در زنجان طی سال آینده به مرحله واگذاری می‌رسد و انچه که روز گذشته نیز اعلام شد مقرر است ۲ هزار واحد مسکن ملی زنجان همزمان با سفر رئیس جمهور به استان در طی ۲ و نیم ماه دیگر آماده و تحویل متقاضیان شود.

منبع : موج رسا 


صدای زنجانمسکن ملیرایگانزمین
sedayezanjannews.ir/nx10562


درباره ما تماس با ما آرشیو اخبار آرشیو روزنامه گزارش تصویری تبلیغات در سایت

«من برنامه نویس هستم» «بهار 1398»