کد خبر: 10587
1402/07/27 - 12:42


مدیرعامل شرکت آبفا استان زنجان خبر داد:

رفع مشکل کمبود آب 6 روستای شهرستان خرمدره

مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب استان زنجان گفت: امسال مشکل کمبود آب 6 روستا در شهرستان خرمدره رفع و اهالی این روستاها از آب آشامیدنی پایدار و سالم بهره مند شدند.

پایگاه خبری صدای زنجان

پایگاه خبری صدای زنجان نیوز / «علیرضا جزء قاسمی» اظهار کرد: برای اجرای این طرح ها در مجموع اعتباری معادل 290 میلیارد ریال از منابع اعتباری مختلف هزینه شده است.

وی افزود: با بهره برداری از این طرح ها جمعیتی افزون بر 11 هزار نفر در روستاهای شهرستان خرمدره از خدمات تامین آب پایدار برخوردار شدند.

مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب استان زنجان بیان کرد: آبرسانی به روستای نصیرآباد با اعتباری بالغ بر 140 میلیارد ریال شامل عملیات اصلاح شبکه به طول 12 کیلومتر، حفر و تجهیز یک حلقه چاه جدید، احداث ایستگاه پمپاژ و اتاق فرمان، احداث مخزن ذخیره آب با ظرفیت 1000 متر مکعب و استانداردسازی 870 فقره انشعاب انجام شد.

وی گفت: طرح آبرسانی به روستای سوکهریز نیز با اعتبار 100 میلیارد ریال شامل احداث یک باب مخزن 1000 متر مکعبی انجام شده و اصلاح شبکه توزیع آب این روستا نیز به طول 12 کیلومتر در دست اجرا می باشد.

جزء قاسمی به اجرای طرح آبرسانی به روستای قلعه حسینیه در شهرستان خرمدره نیز اشاره کرده و گفت: این طرح با ورود چاه دوم رزرو به مدار بهره برداری و احداث یک کیلومتر خط انتقال با اعتباری بالغ بر 20 میلیارد ریال انجام شد.

وی یادآور شد: طرح آبرسانی به روستای باغ دره نیز با احداث 4 کیلومتر خط انتقال از چشمه دوم این روستا، نصب و راه اندازی یک دستگاه کلر زن و احداث اتاقک چاه با اعتبار 13 میلیارد ریال به بهره برداری رسیده است.

مدیرعامل شرکت آبفا استان زنجان گفت: آبرسانی به روستای شویر با نوسازی و اصلاح خط انتقال به طول 600 متر و استانداردسازی 50 فقره انشعاب این روستا با اعتبار 7 میلیارد و 500 میلیون ریال انجام شد.

این مسئول افزود:آبرسانی به روستای انجلین نیز شامل احداث خط انتقال به طول 650 متر و بهره برداری از جشمه دوم روستا با اعتباری بالغ بر 7 میلیارد و 500 میلیون ریال انجام شد.

انتهای پیام 

اقدام کننده: ایرج_رفیعی

صدای زنجانمدیرعامل شرکت آبفا استان زنجانعلیرضا جزء قاسمیآبرسانی
sedayezanjannews.ir/nx10587


درباره ما تماس با ما آرشیو اخبار آرشیو روزنامه گزارش تصویری تبلیغات در سایت

«من برنامه نویس هستم» «بهار 1398»