کد خبر: 9981
1402/04/28 - 15:10


مدیرعامل شرکت آبفا استان زنجان:

مشکلی در تامین آب شهرهای استان زنجان نداریم

مشکلی در تامین آب شهرهای استان زنجان نداریم

پایگاه خبری صدای زنجان

پایگاه خبری صدای زنجان نیوز/ مدیرعامل شرکت آبفای استان زنجان در نشست خبری با اصحاب رسانه حوزه انرژی کشور گفت: با وجود فصل گرما و افزایش مصرف آب در این فصل، تامین آب پایدار برای مشترکین استان زنجان بدون هیچگونه اخلالی در حال انجام بوده و در تامین آب شهرهای استان با همراهی مردم در مصرف بهینه، هیچ مشکلی نداریم.

«علیرضا جزء قاسمی» اظهار کرد: برای پایدار سازی آب و جبران برداشت آب در فصل گرم سال، امسال پروژه‌های اضطراری آب با 289 میلیارد تومان اعتبار انجام شد.

وی افزود: این پروژه ها شامل حفر و تجهیز 15 حلقه چاه، خط کمربندی شمالی شهر زنجان به طول 8  کیلومتر، خطوط جمع آوری چاه ها و احداث مخزن ذخیره 15000 متر مکعبی زنجان می باشد.

مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب استان زنجان بیان داشت: احداث مخزن ذخیره آب در شهرهای گرماب، سهرورد، قیدا و حفر و تجهیز چاه در شهرهای ابهر، خرمدره و ده‌ها پروژه متنوع دیگر نیز از جمله طرح‌هایی است که برای تامین آب پایدار در استان زنجان اجرا شده است.

جزء قاسمی تصریح کرد: شرکت آب و فاضلاب با روش های دیگر از جمله تامین منابع جدید، استفاده از پساب در صنعت به جای آب پاک، استاندارد سازی فشار شبکه توزیع، برخورد با انشعابات غیرمجاز و روش های گوناگون دیگر سعی در حفظ و مدیریت مطلوب آب دارد.

این مسئول با اشاره تخصیص ردیف های اعتباری مناسب و اجرای پروژه ای متنوع تاکید کرد: امسال در گذر از تابستان و تامین آب آشامیدنی پایدار برای شهرها و روستاهای استان با همکاری و همیاری مردم مشکلی نخواهیم داشت.

 

 

 


صدای زنجانمدیرعامل شرکت آبفای استان زنجانتامین آب
sedayezanjannews.ir/nx9981


درباره ما تماس با ما آرشیو اخبار آرشیو روزنامه گزارش تصویری تبلیغات در سایت

«من برنامه نویس هستم» «بهار 1398»