کد خبر: 10614
1402/08/01 - 10:1


۱۰۰ درصد مطالبات گندمکاران استان زنجان پرداخت شد

مدیرکل غله و خدمات بازرگانی استان زنجان گفت: ۶۲۵۳ میلیارد تومان از بهای خرید تضمینی گندم کشاورزانی که گندم خود را تا مورخ ۱۵ مهرماه سال ۱۴۰۲ تحویل سیلوهای ملکی و خصوصی داده بودند، پرداخت گردیده است.

پایگاه خبری صدای زنجان

 پایگاه خبری صدای زنجان نیوز/ مدیرکل غله و خدمات بازرگانی استان زنجان گفت: ۶۲۵۳ میلیارد تومان از بهای خرید تضمینی گندم کشاورزانی که گندم خود را تا مورخ ۱۵ مهرماه سال ۱۴۰۲ تحویل سیلوهای ملکی و خصوصی داده بودند، پرداخت گردیده است.

ولی اله زمانی در تشریح جزئیات این خرید تضمینی، اظهار کرد: کل مطالبات گندمکاران به مبلغ ۶۲۵۳ میلیارد تومان از طریق بانک عامل(کشاورزی) به گندمکاران پرداخت شده است.

وی گفت: ۴۳۳ هزارتن گندم کشاورزان که در سال زراعی ۱۴۰۲ برداشت کرده‌اند از طریق ۴۱ مرکز فعال ملکی و خصوصی در استان خریداری شده است.

ولی اله زمانی اظهار کرد: ۶۶هزار و ۸۴۷ محموله گندم از ۲۶ هزار و ۷۹۷ گندمکار خریداری و در سیلوهای ملکی و بخش خصوصی، جهت برنامه‌ریزی در تامین آرد و نان شهروندان ذخیره شده است.

 وی ادامه داد: طبق اعلام بخشنامه وزارت جهاد کشاورزی، قیمت خرید تضمینی گندم در سالجاری از کشاورزان به ازای هر کیلوگرم ۱۵ هزارتومان تعیین شده است.

اقدام کننده: ایرج_رفیعی

صدای زنجانقیمت خرید تضمینی گندممطالبات گندمکارانبدهی دولت
sedayezanjannews.ir/nx10614


درباره ما تماس با ما آرشیو اخبار آرشیو روزنامه گزارش تصویری تبلیغات در سایت

«من برنامه نویس هستم» «بهار 1398»