کد خبر: 10634
1402/08/04 - 9:43


استاندار زنجان:

با آمارها فخرفروشی نمی‌کنیم

استاندار زنجان در کارگروه اقتصادی، اشتغال و سرمایه گذاری استان زنجان گفت: با آمارها فخرفروشی نمی‌کنیم.

پایگاه خبری صدای زنجان

پایگاه خبری صدای زنجان نیوز/ محسن افشارچی در کارگروه اقتصادی، اشتغال و سرمایه گذاری استان که با حضور مدیرعامل صندوق کارآفرینی امید کشور برگزار شد، به گزارش های مرکز آمار ایران و رتبه های برتر این استان در شاخص های مربوط به اشتغال و مشارکت اقتصادی اشاره کرد و گفت: ارائه آمارها در اختیار استان نیست و ما از این اطلاعات نه برای فخرفروشی بلکه برای جهت‌گیری و حرکت استفاده می‌کنیم.

استاندار زنجان با بیان اینکه انتهای اقدامات و فعالیت ها در شاخص های اقتصادی مثل نرخ اشتغال و مشارکت اقتصادی خود را نشان می دهد، افزود: افزایش مشارکت اقتصادی به معنای بالا رفتن امید در جامعه و انگیزه تلاش بیشتر نیز هست.

وی در بخش دیگری از سخنان خود به قرض الحسنه بودن تسهیلات صندوق کارآفرینی امید اشاره کرد و ادامه داد: این نوع تسهیلات برکت دارد و اگر بانک ها به سمت این تسهیلات بروند، مایه خیر و برکت می شوند.

استاندار زنجان با بیان اینکه به موضوع رونق گرفتن کسب و کارهای کوچک و متوسط از محل تحقق عدالت هم باید نگاه کنیم، اظهار داشت: نظام جمهوری اسلامی منادی عدالت است و از محل توسعه کسب و کارهای خرد و کوچک امکان شکوفا شدن استعداد افراد بیشتری فراهم می شود.

افشارچی ادامه داد: انرژی گذاشتن برای حمایت از کسب و کارهای کوچک موجب مستحکم کردن پایه های عدالت نیز می شود.

استاندار زنجان با بیان اینکه در حوزه برنامه های مربوط به اشتغال ذهن مدیریتی استان هماهنگ و منظم است،‌ گفت: جهت شکل گیری و توسعه کسب و کارهای کوچک هیچ بهانه ای در استان نداریم و زمینه و ساختارها برای حمایت فراهم است.

اقدام کننده: ایرج_رفیعی

صدای زنجانکارگروه اشتغال
sedayezanjannews.ir/nx10634


درباره ما تماس با ما آرشیو اخبار آرشیو روزنامه گزارش تصویری تبلیغات در سایت

«من برنامه نویس هستم» «بهار 1398»