کد خبر: 10648
1402/08/06 - 11:38


سرپرست معاونت مهندسی و ساخت اداره کل راه و شهرسازی استان زنجان اعلام کرد:

اجرای ۱۲ پروژه ساختمانی دولتی و عمومی در استان زنجان

سرپرست معاونت مهندسی و ساخت اداره کل راه و شهرسازی استان زنجان،گفت: ۱۲ پروژه با زیر بنای ۴۹ هزار متر مربع در حوزه ساختمانهای دولتی و تاسیسات عمومی در دست اجرا است.

پایگاه خبری صدای زنجان

پایگاه خبری صدای زنجان نیوز/ سید احمد خلیلی با بیان اینکه در حوزه ساختمانهای دولتی و تاسیسات عمومی، مطالعه و اجرای ۱۲ پروژه با زیر بنای ۴۹ هزار متر مربع از سالهای گذشته در استان زنجان شروع شده است،بیان داشت: دو مورد از این پروژه ها طی سالهای اخیر به بهره برداری رسیده است.

وی گفت: همچنین برای هفت پروژه فعال با زیر بنای بیش از ۲۰ هزار متر مربع که از سالهای گذشته عملیات اجرای آنها شروع شده  بیش از ۱۷۷ میلیارد تومان هزینه شده و در سال ۱۴۰۱ نیز  ۱۰۰میلیارد تومان و در سال  ۱۴۰۲نیز ۱۲۰میلیارد تومان اعتبار مصوب پروژه های مذکور بود که نزدیک به ۹۰ درصد از اعتبارات سال ۱۴۰۱ تخصیص یافته است.

سرپرست معاونت مهندسی و ساخت اداره کل راه و شهرسازی استان زنجان،به پیشرفت فیزیکی پروژه های در دست اجرا اشاره کرد و اظهار داشت: میانگین پیشرفت فیزیکی این پروژه ها ۵۵ درصد است.

ساختمان مجتمع فرهنگی و هنری شهر زرین آباد آماده بهره برداری است

خلیلی تاکید کرد: امیدوارم با تخصیص به موقع منابع اعتباری عملیات اجرایی این پروژه ها تسریع شود.

وی با بیان اینکه از این تعداد ساختمان در دست اجرا،ساختمان مجتمع فرهنگی و هنری شهر زرین آباد آماده بهره برداری است،گفت: در این راستا با تخصیص منابع اعتباری، ساختمان اداری پروژه آزمایشگاه و دامپزشکی در شهر زنجان و کتابخانه عمومی شهر آببر هم در سال جاری به بهره برداری می رسد.

سرپرست معاونت مهندسی و ساخت اداره کل راه و شهرسازی استان زنجان،یاد آورشد: اعتبار این پروژه‌ها از محل منابع استانی و ملی تامین می‌ شود.

اقدام کننده: ایرج_رفیعی

صدای زنجانساخت ساختمانهای دولتی و تاسیسات عمومیسرپرست معاونت مهندسی و ساخت اداره کل راه و شهرسازیاداره کل راه و شهرسازی استان زنجان
sedayezanjannews.ir/nx10648


درباره ما تماس با ما آرشیو اخبار آرشیو روزنامه گزارش تصویری تبلیغات در سایت

«من برنامه نویس هستم» «بهار 1398»