کد خبر: 10694
1402/08/14 - 9:59


مدیرکل صمت استان زنجان خبر داد:

رفع مشکل تعهدات ارزی صادرکنندگان استان زنجان از محل ورود موقت

مدیرکل صمت استان زنجان از رفع مشکل تعهدات ارزی صادرکنندگان استان زنجان از محل ورود موقت خبر داد و ابراز امیدواری کرد تا با بازگشت ارز حاصله به کشور، آمارهای مربوط به صادرات استان زنجان مطلوب شود.

پایگاه خبری صدای زنجان

پایگاه خبری صدای زنجان نیوز/ مجید گلشنی، مدیرکل صنعت، معدن و تجارت استان زنجان در گفت‌وگو با صدای زنجان‌ در خصوص کاهش صادرات طی 6 ماهه امسال نسبت به مدت مشابه سال قبل این گونه توضیح داد: به لحاظ درصد وزنی فقط 5 درصد افت داشته‌ایم که نشان از پائین بودن قیمت و ارزش صادراتی استان بوده است اما خیلی هم جای نگرانی نیست چرا که 28 درصد رشد صادرات عبور موقت داشته‌ایم که حداکثر طی یکسال، این مبلغ باید به کشور برگردد و شاهد ارزآوری شویم.

مدیرکل صنعت، معدن و تجارت استان زنجان از مکاتبات با سازمان توسعه تجارت با هدف پیگیری کارت‌های بازرگانی تعلیق شده خبر داد و گفت: مشکل واحدهایی که کارت بازرگانی آن‌ها در خصوص عدم انجام تعهد ارزی از محل عبور موقت، تعلیق شده، حل گردیده است.

گلشنی در خصوص مشکلات فعالان حوزه تولید شمش روی و مباحث مربوط به «تولیدات خام و نیمه خام» از پیگیری‌های اداره کل صمت از طریق وزارتخانه متبوع خبر داد.

انتهای پیام/

 

اقدام کننده: ایرج_رفیعی

صدای زنجانگلشنی منفردمدیر کل صمتارزآوری
sedayezanjannews.ir/nx10694


درباره ما تماس با ما آرشیو اخبار آرشیو روزنامه گزارش تصویری تبلیغات در سایت

«من برنامه نویس هستم» «بهار 1398»