کد خبر: 10739
1402/08/22 - 11:26


سرپرست شرکت آبفا استان زنجان خبر داد

قرارداد آبرسانی به 157 روستای استان زنجان ابلاغ شد

سرپرست شرکت آبفا استان زنجان گفت: قرارداد آبرسانی به 157 روستای استان زنجان که فی مابین قرارگاه سازندگی امام حسن مجتبی(ع) و این شرکت منعقد شده بود، در جلسه شورای اداری استان زنجان و با حضور مسئولین کشوری و استانی ابلاغ شد.

پایگاه خبری صدای زنجان

پایگاه خبری صدای زنجان نیوز/ «علی محمد نادرخانی» سرپرست شرکت آبفا استان زنجان در جمع خبرنگاران اظهار کرد: قرارداد آبرسانی به 157 روستای استان زنجان که فی مابین قرارگاه سازندگی امام حسن مجتبی(ع) و این شرکت منعقد شده بود، در جلسه شورای اداری استان زنجان و با حضور مسئولین کشوری و استانی ابلاغ شد.

مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب استان زنجان با اجرای این طرح بیش از 90 هزار نفر جمعیت روستایی در استان زنجان از نعمت آب آشامیدنی سالم و پایدار برخوردار می شوند.

وی افزود: برای اجرای این طرح اعتباری بالغ بر 976 میلیارد تومان از محل اعتبارات ملی و استانی هزینه می شود.

سرپرست شرکت آبفا استان زنجان بیان کرد: استان زنجان در اجرای قرارداد نخست طرح جهاد آبرسانی در کشور جزء استانهای برتر بود که به عنوان نخستین استان موفق شد این قرارداد را به خاتمه برساند.

وی ادامه داد: اکنون استان زنجان به عنوان نخستین استان کشور نیز، قرارداد دوم طرح جهاد آبرسانی را اجرا و برای رفع تنش آبی و محرومیت زدایی از چهره 157 روستای دیگر اقدام می کند.

این مسئول یادآورد شد: قرارداد دوم طرح جهاد آبرسانی در استان زنجان شامل تامین و تهیه کلیه مصالح و تجهیزات مورد نیاز، نصب و احداث زیرساخت های لازم و انجام عملیات اجرایی آبرسانی به 157 روستا در اقصی نقاط استان زنجان است.

اقدام کننده: ایرج_رفیعی

صدای زنجانآب و فاضلابآبرسانیروستا
sedayezanjannews.ir/nx10739


درباره ما تماس با ما آرشیو اخبار آرشیو روزنامه گزارش تصویری تبلیغات در سایت

«من برنامه نویس هستم» «بهار 1398»