کد خبر: 10765
1402/08/28 - 8:36


معاون مسکن و ساختمان اداره کل راه و شهرسازی استان زنجان خبر داد؛

ثبت‌نام جدید مسکن ملی؛ در انتظار مجوز الحاق زمین‌های لیل‌آباد

سعید شاهین‌فر: مقرر شده در بخشی از این اراضی واحدهای ویلایی یک طبقه‌ای (قانون جوانی جمعیت) و بخشی نیز مجتمع‌های حداکثر 4 طبقه روی پیلوت ساخته شود

پایگاه خبری صدای زنجان

پایگاه خبری صدای زنجان نیوز/ لیلا محمدی: سعید شاهین‌فر، معاون مسکن و ساختمان اداره کل راه و شهرسازی استان زنجان در گفت‌وگو با صدای زنجان در پاسخ به اینکه «آیا ثبت‌نام جدید برای مسکن ملی» در زنجان خواهید داشته یا نه گفت: خوشبختانه مشکلی بابت زمین در پروژه‌های مسکن ملی نداریم. در حال حاضر 12 هزار نفر ثبت‌نام انجام داده و تائید نهایی نیز شده‌اند، برخی نیز واریزی‌های خود را انجام داده و منتظر اتمام پیگیری‌های مربوط به «الحاق اراضی لیل آباد به محدوده شهر زنجان» هستند.

به گفته شاهین‌فر، قرار است حدود 250 الی 300هکتار از این 1000 هکتار به کاربری‌ مسکونی اختصاص یابد. در بخشی از این اراضی واحدهای ویلایی یک طبقه‌ای (قانون جوانی جمعیت) و بخشی نیز مجتمع‌های حداکثر 4 طبقه روی پیلوت ساخته شود. 

معاون مسکن و ساختمان اداره کل راه و شهرسازی استان زنجان در خصوص نحوه واگذاری‌ها برای آغاز ساخت و ساز نیز به صدای زنجان گفت: چند الگو برای ساخت وجود دارد؛ «تحویل زمین به گروه‌های 4 نفره متقاضیان»، «ساخت به روش تفاهم با سازنده و تحویل به متقاضیان»، «واگذاری پروژه‌ها به پیمانکاران خرد و اجرای فرآیند ساخت و ساز» و «اخذ مجوزهای قانونی و پروانه ساخت و اجرای ساخت تا مرحله اسکلت و سپس تحویل آن به متقاضی»؛ البته نظر شورای مسکن استان زنجان بر این است که اکثر واگذاری‌ها در قالب «تحویل زمین به گروه‌های 4 نفره مردم» صورت گیرد.

معاون مسکن و ساختمان اداره کل راه و شهرسازی استان زنجان ادامه داد: در صورت صدور مجوز الحاق زمین‌های لیل‌آباد، ثبت‌نام جدید در پایان سال یا نهایتا سال بعد صورت می‌گیرد.

اقدام کننده: ایرج_رفیعی

صدای زنجانمسکن ملیسعید شاهین فرراه و شهرسازی
sedayezanjannews.ir/nx10765


درباره ما تماس با ما آرشیو اخبار آرشیو روزنامه گزارش تصویری تبلیغات در سایت

«من برنامه نویس هستم» «بهار 1398»