کد خبر: 10772
1402/08/29 - 12:27


معاون امور بازرگانی و توسعه تجارت اداره کل صنعت، معدن و تجارت استان زنجان خبر داد؛

تحویل 6 هزار و 252 حلقه لاستیک به رانندگان زنجانی

معاون امور بازرگانی و توسعه تجارت اداره کل صنعت، معدن و تجارت استان زنجان از تحویل 6 هزار و 252 حلقه لاستیک به رانندگان زنجانی خبر داد.

پایگاه خبری صدای زنجان

پایگاه خبری صدای زنجان نیوز/ لیلا محمدی: معاون امور بازرگانی و توسعه تجارت اداره کل صنعت، معدن و تجارت استان زنجان گفت: تا پایان 27 آبان‌ماه 1402، 6 هزار و 630 حلقه لاستیک در سامانه خودرویی ارائه و 6 هزار و 252 حلقه نیز تحویل مصرف‌کنندگان شده است.

هادی تقی‌لو معاون امور بازرگانی و توسعه تجارت اداره کل صنعت، معدن و تجارت استان زنجان در گفت‌وگو با صدای زنجان ضمن ارائه گزارشی از ثبت و فروش لاستیک در سامانه اظهار کرد: تا پایان 27 آبان‌ماه 1402، 6 هزار و 630 حلقه لاستیک در سامانه ارائه و 6 هزار و 252 حلقه نیز تحویل مصرف‌کنندگان شده است.

تقی‌لو از ثبت و تکمیل 2 هزار و 909 سفارش در سامانه خودرویی شامل 5 هزار و 730 حلقه لاستیک تا مدت زمان مذکور خبر داد و گفت: 262 سفارش شامل 522 حلقه لاستیک نیز رزرو شده است.

معاون امور بازرگانی و توسعه تجارت اداره کل صنعت، معدن و تجارت استان زنجان ارزش سفارشات رزرو و تکمیل شده در سامانه خودرویی را بیش از 63 میلیارد ریال اعلام کرد و گفت: 8 سفارش خرید شامل 85 سبد برای استان زنجان در سامانه تیکتینگ وزارت صمت ثبت شده است.

وی با بیان اینکه لیست تمامی دریافت کنندگان در سامانه موجود و قابل ارائه به دستگاههای نظارتی است، تاکید کرد: با توجه به تعداد متقاضیان، میزان سهمیه استانی امکان پوشش تمامی تقاضاها در یک مدت کوتاه را نداشته و به تدریج با تحویل کالا از سوی واحدهای تولیدی به تقاضا پاسخ داده خواهد شد.

معاون امور بازرگانی و توسعه تجارت اداره کل صنعت، معدن و تجارت استان زنجان، هدف عمده از طراحی و ایجاد سامانه مذکور را «شفافیت در عملکرد عاملین» و همچنین «جلوگیری از اقدام برخی سودجویان در خرید و فروش غیر قانونی لاستیک در سطح بازار» اعلام کرد و ابراز امیدواری کرد تا با رفع برخی نواقصات سامانه‌ای و تلاش برای جذب تعداد بیشتر لاستیک به استان، بازار این کالا به حالت عادی برگردد.

به گفته تقی‌لو، تا پایان مدت زمان یاد شده، 45 ثبت‌نامی مربوط به عامل فروش لاستیک در زنجان به ثبت رسیده است. تا پایان روز 27 آبان‌ماه 1402، با توجه به درخواست و کامل بودن مدارک، تعداد 5 عامل (4 عامل در شهرستان زنجان) مجهز به پوزهای اندرویدی شده‌اند و مابقی در حال استفاده از اپلیکیشن اندرویدی هستند که البته به تدریج باید کلیه فروشندگان صرفا از طریق پوز به سامانه متصل شوند.

وی با اشاره به اینکه طی روزهای آتی در شهرستان طارم عرضه تایر از طریق سکوهای اینترنتی انجام خواهد شد، گفت: در راستای رفاه مردم سبدها در روزهای زوج بارگزاری کرده و از ساعت 9 تا 16 همان روز قابل سفارش گذاری است.

اقدام کننده: ایرج_رفیعی

صدای زنجانهادی تقیلومعاون امور بازرگانی و توسعه تجارت اداره کل صنعت، ملاستیک
sedayezanjannews.ir/nx10772


درباره ما تماس با ما آرشیو اخبار آرشیو روزنامه گزارش تصویری تبلیغات در سایت

«من برنامه نویس هستم» «بهار 1398»