کد خبر: 10817
1402/09/06 - 11:27


رئیس اداره برنامه ریزی مسکن و بازآفرینی راه و شهرسازی استان زنجان:

بخشی از واحدهای ۱۵ پروژه نهضت ملی مسکن در شهر زنجان تحویل متقاضیان می‌شود

رئیس اداره برنامه ریزی مسکن و بازآفرینی راه و شهرسازی استان زنجان،گفت: همزمان با دور دوم سفر ریاست جمهوری به استان زنجان،فاز اول و دوم ۱۵ پروژه نهضت ملی مسکن به تعداد دو هزار واحد مسکونی در شهر زنجان به متقاضیان تحویل داده می شود.

پایگاه خبری صدای زنجان

پایگاه خبری صدای زنجان نیوز/بهزاد کردلو به پروژه های در اولویت تحویل در سفر دوم رئیس جمهور به استان زنجان اشاره کرد و گفت: با توجه به برنامه ریزی های صورت گرفته و پیشرفت فیزیکی پروژه ها و انعقاد متمم تسهیلات بانکی(۵۵۰ میلیون تومان)،بیش از دو هزار واحد مسکونی  نهضت ملی مسکن در شهر زنجان تحویل متقاضیان می شود.

وی ابراز کرد: همزمان با دور دوم سفر رئیس جمهور به استان زنجان،۱۵ پروژه نهضت ملی مسکن در شرق و غرب شهر زنجان(فاز اول و دوم به تعداد دو هزار واحد مسکونی تحویل) افتتاح خواهد شد.

رئیس اداره برنامه ریزی مسکن و بازآفرینی راه و شهرسازی استان زنجان،با اشاره به پروژه های در اولویت تحویل در سفر دوم رئیس جمهور به استان، گفت: فاز دوم پروژه ثمین۲ ،فاز دوم ۴۸واحدی کوی فرهنگ،فاز دوم پروژه m۶،فاز اول پروژه ۱۴۴ واحدی گلشهر،فاز اول ۳۶۸ واحدی گلشهر،فاز اول پروژه m۵ (عمران توسعه, تیشا و جهاد نصر) ،فاز اول m۲ (احرار, تراز ایستا), فاز اول پروژه ارغوان, فاز اول زون aکوی زیتون و فاز اول ۱۰۵ واحدی شهرک غرب از جمله پروژه هایی هستتند که در مرحله انتخاب واحد ،تشکیل پرونده، انعقاد قرارداد با سازنده،تقسیط تسهیلات بانکی و تحویل واحد می باشند.

کردلو بیان داشت: با عنایت به تاکید استاندار در جلسات شورای مسکن استان و همکاری شرکت های خدمات رسان(آب و فاضلاب , برق, گاز و مخابرات استان) امیدواریم با افتتاح واحدهای مسکونی متقاضیان پروژه های مذکور در خصوص زیرساخت های پروژه ها مشکلی نداشته باشند.

وی تاکید کرد: در زمان حاضر بیش از ۱۹ هزار واحد در قالب طرح نهضت ملی مسکن در استان زنجان در حال ساخت است که حدود ۱۴ هزار و ۵۰۰ واحد آن در شهر زنجان و مابقی در سایر شهرهای استان قرار دارد.

اقدام کننده: ایرج_رفیعی

صدای زنجانراه و شهر سازینهضت ملی مسکنساختمان سازی
sedayezanjannews.ir/nx10817


درباره ما تماس با ما آرشیو اخبار آرشیو روزنامه گزارش تصویری تبلیغات در سایت

«من برنامه نویس هستم» «بهار 1398»