کد خبر: 10836
1402/09/09 - 8:56


مدیرکل کمیته امداد استان زنجان با اشاره به آمارهای امسال اعلام کرد؛

اشتغال ۲ هزار و ۵۲۹ مددجوی زنجانی

بر اساس آمارهای موجود؛ میزان اشتغالزایی برای جامعه هدف از ابتدای سال تاکنون ۲ هزار و ۵۲۹ نفر بوده است.

پایگاه خبری صدای زنجان
پایگاه خبری صدای زنجان نیوز/ روح اله صالحی اظهار کرد: استقلال اقتصادی و درآمدزایی با حمایت‌های لازم برای توانمندسازی خانوارهای تحت حمایت از مهمترین برنامه کاری کمیته امداد استان است.
وی افزود: با توجه به اینکه یکی از بسترهای مورد نیاز برای اشتغال، داشتن مهارت و علاقه به کار در رشته شغلی موردنظر است؛ از همین رو نسبت به استعدادسنجی مددجویان در این بخش اقدام شده است.
وی با اشاره به اینکه یکی از الزامات پرداخت تسهیلات اشتغال این است که پیوست مهارت داشته باشد و کمیته امداد به این مقوله اهمیت می دهد، گفت: در این زمینه با همکاری فنی و حرفه ای دوره های آموزشی مربوطه برای جامعه هدف برگزار می شود.
مدیرکل کمیته امداد استان زنجان اضافه کرد: برگزاری دوره‌های آموزشی مناسب زمینه مهارت‌آموزی مددجویان تحت حمایت را فراهم و مسیر اشتغالزایی آنها را تسهیل می کند.
صالحی ادامه داد: در همین راستا میزان اشتغالزایی برای جامعه هدف از ابتدای سال تاکنون ۲ هزار و ۵۲۹ نفر بوده است.
وی بر نظارت به طرح های اشتغال پس از اجرای طرح نیز اشاره کرد و گفت: ارائه مشاوره های لازم و آسیب‌شناسی طرح‌های اشتغال ایجاد شده است مددجویان با هدف تقویت و پایدارسازی این مشاغل توسط ناظران فنی این نهاد از جمله اقداماتی است که در قالب نظارت بر طرح ها صورت می گیرد.
اقدام کننده: ایرج_رفیعی

صدای زنجاناشتغالکمیته امدادخانوار تحت حمایت
sedayezanjannews.ir/nx10836


درباره ما تماس با ما آرشیو اخبار آرشیو روزنامه گزارش تصویری تبلیغات در سایت

«من برنامه نویس هستم» «بهار 1398»