کد خبر: 10848
1402/09/11 - 11:35


اتمام تعریض و بهسازی ۴ کیلومتر از محور زنجان _ ابهر

رئیس اداره راهداری و حمل‌ونقل جاده‌ای شهرستان ابهر گفت: تعریض و بهسازی ۴ کیلومتر از محور ترانزیت زنجان _ ابهر حدفاصل روستای عمیدآباد انجام شد.

پایگاه خبری صدای زنجان
پایگاه خبری صدای زنجان نیوز/علی‌اصغر عطوفی گفت‌: پروژه تعریض و بهسازی ۴ کیلومتر از محور ترانزیت زنجان _ ابهر حدفاصل روستای عمیدآباد واقع در بخش صائین‌قلعه صورت گرفت.
وی رفع نقاط حادثه‌ساز در محورهای مواصلاتی استان را از جمله مهم‌ترین پروژه‌های اداره‌کل راهداری و حمل‌ونقل جاده‌ای برشمرد و تصریح کرد: این پروژه که یکی از مطالبات مردمی نیز به شمار می‌رود با اعتباری بالغ بر ۱۲ میلیارد تومان انجام شد.
عطوفی با بیان اینکه با انجام زیرسازی، ابنیه فنی، روسازی و روکش آسفالت این محور شاهد تردد ایمن و روان در این محور خواهیم بود، تصریح کرد: برای اجرای طرح تعریض در محور زنجان _ ابهر، بیش از ۱۸ دستگاه انواع ماشین‌آلات سنگین شامل گریدر، کمپرس، آبپاش، لودر، بیل مکانیکی، بولدزر، قیرپاش، فینیشر و غلطک به طور تمام‌وقت مشغول کار بودند.
وی با توضیح اینکه عملیات تعریض و بهسازی این محور از سال ۹۸ آغاز شد و در آذرماه سال‌جاری به پایان رسید، خاطرنشان کرد: خط‌کشی، جداکننده و نصب تابلو ایمنی و علایم هشدار دهنده نیز در برنامه‌های بعدی اجرا می‌شود.
.
اقدام کننده: ایرج_رفیعی

صدای زنجانپروژه تعریض و بهسازیصائین‌قلعهاداره راهداری و حمل‌ونقل جاده‌ای
sedayezanjannews.ir/nx10848


درباره ما تماس با ما آرشیو اخبار آرشیو روزنامه گزارش تصویری تبلیغات در سایت

«من برنامه نویس هستم» «بهار 1398»