کد خبر: 10856
1402/09/12 - 12:20


سرپرست شرکت آبفا استان زنجان خبر داد

اجرای ۷ طرح آبرسانی در شهرستان خرم‌دره

سرپرست شرکت آب و فاضلاب استان زنجان گفت: امسال ۷ طرح آبرسانی در شهرستان خرم‌دره با اعتباری بالغ بر ۷۸۰ میلیارد ریال در دست اجرا قرار دارد.

پایگاه خبری صدای زنجان

پایگاه خبری صدای زنجان نیوز/علی محمد نادرخانی سرپرست شرکت آب و فاضلاب استان زنجان گفت: امسال ۷ طرح آبرسانی در شهرستان خرم‌دره با اعتباری بالغ بر ۷۸۰ میلیارد ریال در دست اجرا قرار دارد.

علی محمد نادرخانی اظهار کرد: ایجاد خط انتقال شمال شهر خرمدره به طول ۴ کیلومتر و طرح آبرسانی به این شهر با اعتبار ۵۰۰ میلیارد ریال از جمله این طرح ها است. 

 وی افزود: این طرح همچنین شامل احداث دو باب مخزن با حجم ۹۰۰۰ متر مکعب و اعتباری معادل ۶۰ میلیارد ریال است که با بهره برداری از آن شمال و مرکز شهر خرمدره تحت پوشش خدمات پایدار آب قرار می گیرند.

سرپرست شرکت آبفا استان زنجان بیان کرد: آبرسانی به مساکن ملی شهر خرمدره نیز به تعداد ۱۲۶ واحد و با اعتبار ۷۰ میلیارد ریال از دیگر طرح های در دست اقدام در شهر خرمدره است که تا پایان سال جاری به بهره برداری می رسد.

وی گفت: آبگیری از چاه های شماره ۱۴ و ۱۵ خرمدره نیز با دبی ۵۵ لیتر بر ثانیه و اعتبار ۶۰ میلیارد ریال از دیگر طرح های آبرسانی در شهر خرمدره است که در دست اجرا قرار دارد.

این مسئول خاطر نشان کرد: طرح آبرسانی به فاز ۳ شهرک گلدشت خرمدره و سایت اداری این شهر نیز به تعداد ۱۴۰۰ قطعه و با اعتبار ۹۰ میلیارد ریال در دست اقدام است.

نادرخانی به نصب و راه اندازی ۱۰ دستگاه شیر فشارشکن هوشمند در سطح شهر خرمدره نیز اشاره کرده و گقت: این طرح با هدف ایجاد توازن در تقاضا و توزیع عادلانه آب در خرمدره اجرا شد که موجب کاهش هدر رفت آب و همینطور کاهش حوادث و اتفاقات آب در خرمدره می شود.

وی گفت: پیاده سازی سامانه DMA در شبکه توزیع آب خرمدره نیز دیگر طرحی است که در دستور کار قرار داشته و با اجرای این طرح بررسی میزان آب بدون درآمد، پیشگیری از هدر رفت آب و حفظ منابع آبی محقق خواهد شد.

 وی تاکید کرد: با اجرای این طرح شناسایی، ارزیابی نشت های موجود و تعیین مولفه های آب بدون درآمد در تخمین میزان هدر رفت نیز محقق میشود.

اقدام کننده: ایرج_رفیعی

صدای زنجانآبرسانیشهرستان خرمدرهسرپرست شرکت آبفازنجان
sedayezanjannews.ir/nx10856


درباره ما تماس با ما آرشیو اخبار آرشیو روزنامه گزارش تصویری تبلیغات در سایت

«من برنامه نویس هستم» «بهار 1398»