کد خبر: 10859
1402/09/12 - 12:56


رئیس اداره راه و شهرسازی شهرستان طارم:

نیاز 10 میلیارد تومانی پروژه «پل جدید طارم- منجیل درشهرستان طارم»

رئیس اداره راه و شهرسازی شهرستان طارم،به پروژه ساخت «پل جدید طارم منجیل درشهرستان طارم»اشاره کرد و گفت: برای اتمام این پروژه نیز ۱۰ میلیارد تومان اعتبار نیاز است.

پایگاه خبری صدای زنجان
پایگاه خبری صدای زنجان نیوز/ سید غفور شفیعی به پروژه  ساخت«پل جدید طارم منجیل در شهرستان طارم» اشاره کرد و گفت: این پل قدیمی در سال ۱۳۳۷ ساخته شده است.  
وی با بیان اینکه عملیات اجرایی شروع ساخت پل جدید سال ۹۹ بوده است،اظهار کرد: تاکنون برای این پروژه بیش  از ۱۵ میلیارد تومان اعتبار هزینه شده و بیش از ۸۴ درصد پیشرفت فیزیکی دارد.   
رئیس اداره راه و شهرسازی شهرستان طارم، با بیان اینکه با تخصیص اعتبار به این پروژه تا پایان سال به اتمام می رسد،تاکید کرد: برای اتمام این پروژه نیز۱۰ میلیارد تومان اعتبار نیاز است.   
شفیعی ،به مشخصات فنی این پروژه اشاره کرد و بیان داشت: این پروژه به عرض ۶.۸۰ متر و به طول ۹۰ متر بوده و مجموع وزن این پل ۱۸۰ تن می باشد.  
وی با اشاره به اینکه « پل جدید طارم منجیل» در حوزه استحفاظی استان گیلان محدوده سدسفیدرود است،ابراز کرد: با بازگشایی مسیر احداث راه اصلی« کلور – درام» و «بناب - منجیل » نیز مسافران استانهای شمال غرب زنجان،کردستان،کرمانشاه،همدان نیز به این پل منتهی می شود.
رئیس اداره راه و شهرسازی شهرستان طارم،گفت: کامیون های سنگین و سبک نسبت به حمل و نقل بار  کالا،مسافر ومحصولات کشاورزی به استانهای تهران،البرز،گیلان،مازندران،از این پل تردد می کنند.
اقدام کننده: ایرج_رفیعی

صدای زنجانساخت پلتخصیص اعتباراداره راه و شهرسازی شهرستان طارم،
sedayezanjannews.ir/nx10859


درباره ما تماس با ما آرشیو اخبار آرشیو روزنامه گزارش تصویری تبلیغات در سایت

«من برنامه نویس هستم» «بهار 1398»