کد خبر: 10869
1402/09/13 - 13:48


مدیرکل غله و خدمات بازرگانی استان زنجان گفت:

اختصاص بیش از 110 هزار تن آرد در استان زنجان

مدیرکل غله و خدمات بازرگانی استان زنجان گفت: 110 هزار و 320 تن آرد به واحدهای خبازی، صنف و صنعت و آرد خام روستایی در سطح استان زنجان در تا آخر آبان ماه سالجاری تخصیص داده شده است.

پایگاه خبری صدای زنجان
پایگاه خبری صدای زنجان نیوز/ ولی اله زمانی مدیرکل غله و خدمات بازرگانی استان زنجان با اشاره به اینکه آردهای توزیعی در قالب کیسه‌های 40 کیلویی می باشد، اظهار کرد: آرد نوع یک، نوع دو، نوع شش، صنف و صنعت و آرد خام روستایی از طریق کارخانجات آردسازی سطح استان تامین و بدست نانوایان و مردم عزیز زنجانی رسیده است.
زمانی با اشاره به اینکه 2هزار و 820 تن آرد خام روستایی تا آخر آبان ماه سالجاری توزیع شده است، گفت: برای بیش از 117 روستای فاقد نانوایی با جمعیت حدود 51 هزار نفر در سطح استان زنجان، آرد خام روستایی تامین و توزیع انجام شده است.
وی افزود: 96 هزارتن آرد نوع یک و نوع دو برای تولید نان لواش، بربری، سنگک و تافتان به واحدهای نانوایی سطح استان زنجان اختصاص یافته است.
ولی اله زمانی با بیان اینکه بیش از 11 هزار و 500 تن آرد برای مصرف صنف و صنعت تخصیص داده شده است، عنوان کرد: گندم برای مصرف صنف و صنعت با قیمت 69 هزار تومان و گندم واحدهای خبازی با قیمت های 665 و 900 تومان و برای تولید آرد مورد نیاز به کارخانجات آردسازی تحویل داده می شود.
مدیرکل غله و خدمات بازرگانی استان زنجان با اشاره به اینکه توزیع آرد نانوایی ها از طریق سامانه یکپارچه مدیریت آرد انجام می شود، ادامه داد: این سامانه با هدف نظارت بر توزیع و جلوگیری از خروج آرد از شبکه در دو بخش انجام می شود، یک بخش نظارت حمل آرد از کارخانه تا نانوایی و بخش دوم سامانه فروش بدون نظارت بر حمل آرد صورت می گیرد.
اقدام کننده: ایرج_رفیعی

صدای زنجانآردتوزیعیگندممدیرکل غله و خدمات بازرگانی زنجان
sedayezanjannews.ir/nx10869


درباره ما تماس با ما آرشیو اخبار آرشیو روزنامه گزارش تصویری تبلیغات در سایت

«من برنامه نویس هستم» «بهار 1398»