کد خبر: 10880
1402/09/14 - 15:23


سرپرست شرکت آبفا استان زنجان خبر داد:

رفع تنش آبی 216 روستا در استان زنجان

سرپرست شرکت آب و فاضلاب استان زنجان گفت: در دولت سیزدهم تنش آبی 216 روستای استان زنجان رفع و اهالی این روستاها از خدمات تامین آب شرب پایدار برخوردار شدند.

پایگاه خبری صدای زنجان

پایگاه خبری صدای زنجان نیوز/ «علی محمد نادرخانی» سرپرست شرکت آبفا استان زنجان اظهار کرد: با بهره برداری از این طرح ها، جمعیتی افزون بر 96هزار نفر تحت پوشش خدمات تامین آب سالم و پایدار قرار گرفتند

وی افزود: برای اجرای طرح های آبرسانی به 216 روستا در استان زنجان اعتباری بالغ بر 228 میلیارد تومان هزینه شده است.

سرپرست شرکت آبفا استان زنجان بیان کرد: همچنان 286 روستا در استان نیاز به ارتقا خدمات آبرسانی دارند که با برنامه ریزی های انجام شده، این تعداد روستا نیز در کوتاه ترین زمان ممکن آبرسانی خواهند شد.

این مسئول خاطرنشان کرد: استان زنجان در امر آبرسانی روستایی جزء استان های پیشرو بوده و با همراهی و مشارکت مردم، خیرین و گروه های جهادی انتظار می روند این روند همچنان ادامه داشته باشد.

وی با تاکید بر اینکه برای مدیریت بحران آب، مدیریت مصرف اولویت شرکت آب و فاضلاب استان زنجان است گفت: در این راستا اقدامات گسترده ای انجام شده تا با کاهش هدر رفت به تامین آب پایدار برای روستائیان اقدام شود.

گفتنی است: استان زنجان بیش از یک میلیون و 120 هزار نفر جمعیت دارد که از این تعداد بیش از 300 هزار نفر از جمعیت روستایی استان تحت پوشش خدمات شرکت آب و فاضلاب قرار دارند.

 

اقدام کننده: ایرج_رفیعی

صدای زنجانآبرسانیروستاشرکت آب و فاضلاب
sedayezanjannews.ir/nx10880


درباره ما تماس با ما آرشیو اخبار آرشیو روزنامه گزارش تصویری تبلیغات در سایت

«من برنامه نویس هستم» «بهار 1398»