کد خبر: 10889
1402/09/16 - 9:27


مدیر کل کمیته امداد استان خبر داد

پرداخت 58 میلیارد تومان تسهیلات قرض الحسنه به مددجویان زنجانی

روح‌اله صالحی گفت: بر اساس آمارهای موجود، از ابتدای سال جاری تاکنون 58 میلیارد و 500 میلیون تومان تسهیلات قرض‌الحسنه به 3 هزار و 55 نفر از مددجویان عزیز تحت حمایت کمیته امداد استان زنجان و سایر اقشار نیازمند پرداخت شده است.

پایگاه خبری صدای زنجان
پایگاه خبری صدای زنجان نیوز/ روح‌اله صالحی مدیر کل کمیته امداد استان در خصوص ارائه خدمات معوض از طریق کمیته امداد به خانواده های عزیز تحت حمایت از ابتدای سالجاری تا دهم آذرماه امسال، گفت: به منظور ایجاد هم افزایی در تأمین منابع مورد نیاز برای خدمت رسانی به خانواده های عزیز تحت حمایت بخشی از خدمات کمیته امداد به صورت معوض به جامعه هدف این نهاد ارائه می شود.
وی افزود: صندوق قرض‌الحسنه امداد ولایت در کنار رعایت موازین و مقررات بانکی، تسهیلات قرض‌الحسنه و معوض خود را با هدف گره‌گشایی خانواده‌های تحت حمایت کمیته امداد استان و سایر نیازمندان پرداخت می‌کند.
مدیرکل کمیته امداد استان زنجان با اشاره به اینکه بر اساس آمارهای موجود، از ابتدای سال جاری تاکنون 58 میلیارد و 500 میلیون تومان تسهیلات قرض‌الحسنه به 3 هزار و 55 نفر از مددجویان عزیز تحت حمایت کمیته امداد استان زنجان و سایر اقشار نیازمند پرداخت شده است، اضافه کرد: بیشترین تسهیلات پرداختی در زمینه‌های حمایتی و کارگشایی، اشتغال و خودکفایی و مسکن بوده است.
صالحی گفت: این تسهیلات در قالب احداث مسکن؛ تعمیرات ودیعه مسکن، فرانشیز، پرداخت وام ضروری، کمک هزینه فزانشیر و خدمات درمانی نیازمندان، فرهنگی، تسهیلات اربعین، پرداخت کمک به اسکان موقت مددجویان، کمک به احداث تکمیل مسکن مددجویان کمک به تعمیر مسکن مددجویان، اهدای تسهیلات اشتغال نیازمندان و تامین شهریه دانشجویان و وام پرداختی از محل هم افزایی با بانک مهر ایران و رسالت بوده است.
وی با قدردانی از مشارکت مردم خیر و نیکوکار استان در ترویج سنت حسنه قرض‌الحسنه، افزود: مشارکت خیران در برنامه های اجرایی این نهاد از طریق سپرده‌گذاری در صندوق امداد ولایت در کنار ترویج سنت قرض‌الحسنه زمینه کمک و تامین منابع برای رفع نیاز خانواده‌های عزیز تحت حمایت را بیش از پیش فراهم می‌کند.
اقدام کننده: ایرج_رفیعی

صدای زنجانکمیته امداد زنجانتسهیلات قرض الحسنهمسکن
sedayezanjannews.ir/nx10889


درباره ما تماس با ما آرشیو اخبار آرشیو روزنامه گزارش تصویری تبلیغات در سایت

«من برنامه نویس هستم» «بهار 1398»