کد خبر: 10903
1402/09/18 - 10:34


هموطنان در تردد از مسیرهای کوهستانی زنجان احتیاط کنند

از بعدازظهر امروز شنبه 18 آذرماه 1402 در برخی مناطق استان رگبار باران، احتمال وقوع رعد و برق و در ارتفاعات بارش برف پیش بینی شده است که هموطنان در این شرایط جوی در تردد از مسیرهای کوهستانی زنجان احتیاط کنند.

پایگاه خبری صدای زنجان
پایگاه خبری صدای زنجان نیوز/ کارشناس مسئول پیش‌بینی و مدیریت بحران هواشناسی استان زنجان گفت: از بعدازظهر امروز شنبه 18 آذرماه 1402 در برخی مناطق استان رگبار باران، احتمال وقوع رعد و برق و در ارتفاعات بارش برف پیش بینی شده است که هموطنان در این شرایط جوی در تردد از مسیرهای کوهستانی زنجان احتیاط کنند.
حسین سلطانی افزود: بر اساس بررسی آخرین نقشه های هواشناسی امروز آسمان مناطق مختلف استان قسمتی ابری تا ابری خواهد بود که از بعدازظهر با وزش باد همراه می شود.
این مسئول عنوان کرد: فردا یکشنبه 19 آذرماه 1402 شدت وزش باد به حد نسبتا شدید و شدید خواهد رسید که در این زمینه هشدار سطح زرد هواشناسی برای امروز و فردا در استان صادر شده است و به ویژه در محورهای کوهستانی احتمال لغزندگی معابر وجود دارد.
سلطانی اظهار داشت:‌ روز دوشنبه شرایط جوی به طور موقت پایدار می شود و از روز سه شنبه مجددا سامانه بارشی دیگری وارد استان خواهد شد که روزهای آخر هفته با بارش همراه خواهد شد.
وی خاطرنشان کرد:‌ تا صبح فردا دما به طور نسبی در نقاط مختلف استان افزایش، صبح دوشنبه کمینه دما کاهش و از سه شنبه دما به طور محسوسی کاهش خواهد یافت.
اقدام کننده: ایرج_رفیعی

صدای زنجانهواشناسیدماباران
sedayezanjannews.ir/nx10903


درباره ما تماس با ما آرشیو اخبار آرشیو روزنامه گزارش تصویری تبلیغات در سایت

«من برنامه نویس هستم» «بهار 1398»