کد خبر: 10920
1402/09/20 - 13:53


استاندار زنجان:

مسئولان گوش شنوایی برای مطالبات مردم داشته باشند

استاندار زنجان گفت: مسئولان گوش شنوایی برای مطالبات مردم داشته باشند و تمام تلاش خود را برای حل مشکلات آنها به کار بگیرند.

پایگاه خبری صدای زنجان
پایگاه خبری صدای زنجان نیوز/ محسن افشارچی استاندار زنجان در دیدار با نمایندگان اقشار مردمی شهرستان خرمدره،‌افزود: حل و فصل برخی از موضوعات در دست و اختیار مدیران استانی نیست ولی می توانند پیگیری لازم را در خصوص آنها انجام دهند و نتیجه را به اطلاع مردم برسانند.
 وی گفت: مدیران و مسئولان استان باید تمام تلاش خود را در جهت حل مشکلات مردم به کار بگیرند و گوش شنوایی برای صحبت های آنها داشته باشند.
افشارچی اضافه کرد: اگر کسی در موضوعی خاص مثلا وام ازدواج مشکل دارد باید پیگیری لازم برای رفع آن صورت گیرد و مدیران موظف هستند مشکل مردم را پیگیری و حل کنند تا حال مردم بهتر شود.
استاندار زنجان افزود: وقتی مردم ببیند مسئولان پیگیر مشکلات آنها هستند لبخند رضایت بر لبان آنها می نشیند.
افشارچی در ادامه از فرماندار خرمدره خواست، مطالبات مطرح شده در جلسه را به صورت ویژه پیگیری کند تا در صورت امکان برای حل آنها اقدام شود.
وی همچنین با بیان اینکه در چند ماه آینده ۲ برنامه مهم را پیش رو داریم،‌ افزود: دور دوم سفر استانی رییس جمهور به استان زنجان انجام خواهد شد که بسیار مهم و مفید است و برکات بسیار زیادی به همراه خواهد داشت و انتظار همراهی مردم را در این سفر داریم.
وی گفت: همچنین انتخابات مجلس شورای اسلامی را در پیش رو داریم که خیلی مهم است چون نماینده یک شهرستان در توسعه آن اهمیت زیادی دارد و عملکرد او در این زمینه بسیار حیاتی است.
افشارچی افزود: نرفتن به پای صندوق های رای هیچ تاثیر مثبتی در این زمینه ندارد بنابراین حتما باید در انتخابات شرکت کرد و به کسی رای داد که منافع شهرستان، استان و کشور را همزمان در نظر داشته باشد.

اقدام کننده: ایرج_رفیعی

صدای زنجانپیگیری مشکلاتسفر ریاست جمهوریانتخابات شورای اسلامی
sedayezanjannews.ir/nx10920


درباره ما تماس با ما آرشیو اخبار آرشیو روزنامه گزارش تصویری تبلیغات در سایت

«من برنامه نویس هستم» «بهار 1398»