کد خبر: 10949
1402/09/25 - 11:8


مدیرکل راه و شهرسازی استان زنجان اعلام کرد؛

پیگیری کاهش درصد سود تسهیلات بانکی متقاضیان مسکن ملی تحت پوشش نهادهای حمایتی

مدیرکل راه و شهرسازی استان زنجان، گفت: کاهش درصد سود تسهیلات بانکی متقاضیان نهضت ملی مسکن در استان زنجان که تحت پوشش نهادهای حمایتی کمیته امداد امام خمینی (ره) و سازمان بهزیستی هستند از وزارت راه و شهرسازی و سازمان بهزیستی کشور در دست پیگیری است.

پایگاه خبری صدای زنجان
پایگاه خبری صدای زنجان نیوز/ اصغر اسماعیلی مدیرکل راه و شهرسازی استان زنجان گفت: در استان زنجان تعدادی از متقاضیان نهضت ملی مسکن تحت پوشش نهادهای حمایتی هستند و در این میان اداره کل راه و شهرسازی استان برای خانه دار شدن این جامعه هدف مدیریت لازم را مد نظر قرار داده است.
وی ادامه داد: برای تسهیل در راستای تامین مسکن اقشار محروم و در جهت کاهش آورده نقدی آنان, پیگیری واریز کمک هزینه های بلاعوض برای متقاضیان مسکن تحت پوشش نهادهای حمایتی، با دفتر طرح ریزی و پایش طرح های مسکن وزارت راه و شهرسازی مکاتبه صورت گرفته است. 
مدیرکل راه و شهرسازی استان زنجان گفت: در راستای کمک به متقاضیانی که تحت پوشش نهادهای حمایتی (بهزیستی و کمیته امداد)هستند، پیشنهاد پلکانی شدن اقساط تسهیلات طرح مذکور در زمان تقسیط, به وزارت متبوع داده شده است.
اسماعیلی تاکید کرد: متقاضیان تحت پوشش نهادهای حمایتی (بهزیستی و کمیته امداد)، در سامانه نهضت ملی مسکن ثبت نام کردند و تخصیص پروژه متقاضیان واجد شرایط با اولویت در پروژه‌های در دست احداث طرح نهضت ملی مسکن در استان زنجان انجام شده است.
وی بیان داشت: با پیگیری های استاندار و مدیر کل کمیته امداد امام و سازمان بهزیستی استان زنجان این امر تسهیل خواهد شد.
اقدام کننده: ایرج_رفیعی

صدای زنجانکاهش درصد سود تسهیلاتنهاد حمایتیاقشار محروم
sedayezanjannews.ir/nx10949


درباره ما تماس با ما آرشیو اخبار آرشیو روزنامه گزارش تصویری تبلیغات در سایت

«من برنامه نویس هستم» «بهار 1398»