کد خبر: 10950
1402/09/25 - 11:44


معاون حفاظت و بهره‌برداری شرکت آب منطقه‌ای زنجان خبر داد؛

انسداد 612 حلقه چاه غیرمجاز در زنجان

معاون حفاظت و بهره‌برداری شرکت آب منطقه‌ای زنجان از انسداد 612 حلقه چاه غیرمجاز در 8 ماهه امسال در راستای طرح احیاء و تعادل بخشی آبهای زیرزمینی خبر داد.

پایگاه خبری صدای زنجان
پایگاه خبری صدای زنجان نیوز/ لیلا محمدی: بهنام نجفی، معاون حفاظت و بهره‌برداری شرکت آب منطقه‌ای زنجان در گفت‌وگو با صدای زنجان از اقدامات صورت گرفته در انسداد چاه‌های غیرمجاز خبر داد و گفت: بر اساس آخرین گزارش مربوط به 8 ماهه 1402، 612 حلقه چاه غیرمجاز در استان زنجان مسدود شده است که با این اقدام 12 میلیون مترمکعب آب، صرفه جویی شده است.

نجفی با بیان اینکه از ابتدای فررودین‌ماه تا پایان اسفندماه 1401 در مجموع 320 حلقه چاه غیرمجاز مسدود شده است، ادامه داد: آمار مقایسه 8 ماهه امسال با یکسال گذشته نشان می‌دهد که شرکت آب منطقه ای زنجان در اجرای تعهدات خود، همواره جدیت لازم را داشته است.

معاون حفاظت و بهره‌برداری شرکت آب منطقه‌ای زنجان با بیان اینکه مبنای عمل ما تعهداتی است که توسط شرکت مادرتخصصی مدیریت منابع آب ایران ابلاغ شده است، اضافه کرد: در راستای طرح احیاء و تعادل بخشی آبهای زیرزمینی، اقدامات 8 ماهه امسال شرکت آب منطقه ای زنجان در انسداد چاه‌ها که با همکاری دستگاه قضایی و انتظامی صورت گرفت رکورد محسوب می‌شود و تا به امروز 2.5 برابر سال قبل، در انسداد چاه‌ها عملکرد داشته‌ایم.

اقدام کننده: ایرج_رفیعی

صدای زنجانانسداد چاه غیر مجازآب منطقه ای زنجانآب های زیر زمینی
sedayezanjannews.ir/nx10950


درباره ما تماس با ما آرشیو اخبار آرشیو روزنامه گزارش تصویری تبلیغات در سایت

«من برنامه نویس هستم» «بهار 1398»