کد خبر: 10951
1402/09/25 - 12:39


رئیس اداره اجرای پروژه‌های راه و شهرسازی استان زنجان مطرح کرد؛

نیاز ۱۰۰۰ میلیارد ریالی برای تکمیل ساختمان دامپزشکی زنجان

رئیس اداره اجرای پروژه‌های راه و شهرسازی استان زنجان،گفت: تاکنون برای اجرای پروژه ساختمان دامپزشکی زنجان بیش از ۷۹۳ میلیارد ریال هزینه شده و اتمام آن هم به بیش از هزار میلیارد ریال اعتبار نیاز دارد.

پایگاه خبری صدای زنجان
پایگاه خبری صدای زنجان نیوز/ جعفر میناخانی رئیس اداره اجرای پروژه‌های راه و شهرسازی استان زنجان به اجرای پروژه ساختمان دامپزشکی زنجان اشاره کرد و گفت: مطالعات این پروژه اواخر سال ۹۹ شروع شده و هم اکنون بیش از ۷۰ درصد پیشرفت فیزیکی دارد  و بخش آزمایشگاه این پروژه هم از پیشرفت ۳۵ درصدی برخوردار است.                                                         
وی با بیان اینکه پروژه دامپزشکی زنجان در دو قسمت اداری و آزمایشگاهی اجرا می‌شود، اظهار کرد: بخش اداری این پروژه در پنج طبقه و آزمایشگاه هم در سه طبقه مجموعا با زیر بنای ۶ هزار و ۱۰۰ متر مربع اجرا می‌شود.  
رئیس اداره اجرای پروژه‌های راه و شهرسازی استان زنجان،با بیان اینکه برای اجرای پروژه ساختمان دامپزشکی زنجان تاکنون بیش از ۷۹۳ میلیارد ریال هزینه شده است،تاکید کرد: برای اتمام این پروژه نیز بیش از هزار میلیارد ریال اعتبار نیاز است. 
میناخانی، با بیان اینکه ساختمان ادارای دامپزشکی زنجان در مرحله نازک کاری و اجرای تاسیسات است،تصریح کرد: با تخصیص به موقع اعتبار،ساختمان ادارای دامپزشکی زنجان دهه فجر امسال به مرحله بهره برداری می رسد. 
وی،بیان داشت: بخش آزمایشگاه این پروژه هم در مرحله سفت کاری است که با تخصیص به موقع اعتبار طی یک سال آینده به اتمام می رسد.
اقدام کننده: ایرج_رفیعی

صدای زنجانساختمان دامپزشکیساختمان در حال ساختتامیین اعتبار
sedayezanjannews.ir/nx10951


درباره ما تماس با ما آرشیو اخبار آرشیو روزنامه گزارش تصویری تبلیغات در سایت

«من برنامه نویس هستم» «بهار 1398»