کد خبر: 10983
1402/10/01 - 14:51


حذف خبرنگاران از خانه مطبوعات «انتقام» از انتقادات به ارشادبود

خبرنگار خبرگزاری فارس استان زنجان گفت: حذف خبرنگاران از خانه مطبوعات «انتقام» از انتقادات به ارشاد بود.

پایگاه خبری صدای زنجان
پایگاه خبری صدای زنجان نیوز/ سهیلا محمدی خبرنگار خبرگزاری فارس استان زنجان که ۱۳ سال سابقه فعالیت در رسانه داشته و در پایش اخیر اداره کل ارشاد و فرهنگ اسلامی استان زنجان حذف شده است، در گفت‌وگو با خبرنگار صدای زنجان با بیان اینکه بنده از اینکه به این شدت اقدام به حذف خبرنگاران از خانه مطبوعات شده است، تعجب می‌کنم، اظهار کرد: به نظرم این اقدام ارشاد؛ «اقدامی سخیف» بود و این شدت برخورد با خبرنگاران درست نبوده و نیست.
وی با اشاره به اینکه خبرنگاران با سابقه‌تر از بنده نیز در این پایش از لیست حذف شده‌اند، اضافه کرد: چه لزومی داشت به این نحو ما را کنار بگذارند.
محمدی با اشاره به اینکه هر چند تاکنون خروجی و اقدامی از سوی خانه مطبوعات برای خبرنگاران ندیده‌ام اما چرا باید ما از این مجموعه کنار گذاشته شویم؟، اضافه کرد: نتیجه انتخابات و ابطال و یا عدم ابطال انتخابات خانه مطبوعات با این پایش روی داده دیگر برای بنده اهمیتی ندارد.
این خبرنگار با اشاره به اینکه به نظر می‌رسد این پایش انتقام ارشاد از انتقادات خبرنگاران به عملکرد این مجموعه به ویژه در مورد پایش خبرنگاران بوده است، افزود: ارشاد به نحو بدی انتقادات خبرنگاران را جبران کرد.
خبرنگار خبرگزاری فارس استان زنجان با اشاره به مشکل خبرنگاران خبرگزاری‌ها در زمینه بیمه که ریشه در مشکلات کشوری و قانونی این رسانه‌ها دارد، بیان کرد: همین که این اساسنامه اجازه حضور خبرنگاران خبرگزاری‌ها را در خانه مطبوعات نمی‌دهد نشان دهنده ضعف اساسنامه این صنف است، در بسیاری موارد به همین دلیل خبرنگاران فعال کنار گذاشته می‌شوند.
اقدام کننده: ایرج_رفیعی

صدای زنجانخبرنگارخبرگزاری فارسخانه مطبوعات
sedayezanjannews.ir/nx10983


درباره ما تماس با ما آرشیو اخبار آرشیو روزنامه گزارش تصویری تبلیغات در سایت

«من برنامه نویس هستم» «بهار 1398»