کد خبر: 11001
1402/10/04 - 8:52


مدیرعامل نظارت عالیه پروژه های طرح نهضت ملی مسکن در شرق شهر زنجان:

368 خانوار در شرق زنجان؛ کلیددار می‌شوند

طبق اظهارات مسئولان و مجریان پروژه‌های ملی در شهر زنجان، تا کنون فقط در شرق زنجان، 368 واحد در 3 پروژه اجرایی در گلشهر و کوی زنگان در سفر دوم ریاست جمهوری، تحویل متقاضیان می‌شود

پایگاه خبری صدای زنجان
پایگاه خبری صدای زنجان نیوز/ لیلا محمدی: طبق اظهارات مسئولان و مجریان پروژه‌های ملی در شهر زنجان، تا کنون فقط در شرق زنجان، 368 واحد در 3 پروژه اجرایی در گلشهر و کوی زنگان در سفر دوم ریاست جمهوری، تحویل متقاضیان می‌شود. قرار هست نزدیک به 2 هزار خانوار در کل استان زنجان، واحدهای خود را از مجریان تحویل بگیرند.

هم اکنون بیش از ۱۹ هزار واحد در قالب طرح نهضت ملی مسکن در استان زنجان در حال ساخت است که حدود ۱۴ هزار و ۵۰۰ واحد آن در شهر زنجان و مابقی در سایر شهرهای استان قرار دارد.

طبق گفته مسئولان مربوطه؛ سهم استاد زنجان در طرح نهضت ملی مسکن احداث ۶۸ هزار واحد مسکونی است که البته بخشی از آن از طریق مسکن روستایی، احیای بافت فرسوده و مشارکت بخش خصوصی انجام خواهد شد.

در سفر شهریورماه 1402 مهرداد بذرپاش، وزیر راه و شهرسازی به استان زنجان بخشی از واحدهای مسکونی نهضت ملی مسکن به متقاضیان در این استان واگذار شد و اکنون نیز بسیاری از شهروندان چشم انتظار خانه دار شدن هستند، هر چند که بابت بازپرداخت اقساط خانه‌هایشان نگران هستند!

مسئولان وعده داده‌اند که از این پس هر فصل، حدود یک هزار واحد مسکونی در استان زنجان به متقاضیان تحویل شود.

با توجه به دومین سفر قریب الوقوع ابراهیم رئیسی، رئیس جمهور به استان زنجان و بر اساس برنامه ریزی‌های انجام شده قرار است حدود ۲ هزار واحد نهضت ملی مسکن زنجان به متقاضیان تحویل داده شود.

برنامه‌ریزی برای تحویل 48 واحد از پروژه 144 واحدی گلشهر

قاسم محمودی در گفت‌وگو با صدای زنجان به پروژه ۱۴۴ واحدی گلشهر در سایت کوی زنگان اشاره کرد و گفت: این پروژه در سه بلوک ۴۸ واحدی در دست اجرا است.

وی با بیان اینکه بلوک یک این پروژه در فاز اول به تعداد ۴۸ واحد مسکونی در حال تکمیل جهت تحویل به متقاضیان سفر دور دوم رئیس جمهور به استان می‌باشد، ابراز کرد: پیشرفت فیزیکی فاز اول تحویل این پروژه بیش از ۸۳ درصد است.

مدیرعامل نظارت عالیه پروژه های طرح نهضت ملی مسکن در شرق شهر زنجان، با بیان اینکه پروژه ۱۴۴ واحدی گلشهر درقالب تک خواب، دو خواب و سه خواب احداث شده است، تاکید کرد: خوشبختانه این پروژه تنوع ساخت بسیار خوبی دارد.

64 واحد از پروژه 368 واحدی گلشهر زنجان؛ آماده تحویل

محمودی بیان داشت: همزمان با دور دوم سفر رئیس جمهور به استان زنجان، تعدادی از پروژه نهضت ملی مسکن در شرق و غرب شهر زنجان  تحویل متقاضیان خواهد شد که ، ۶۴ واحد از پروژه ۳۶۸ واحدی فاز ۶ گلشهر در حال تکمیل جهت تحویل به متقاضیان زنجانی است.

وی، با بیان اینکه در فاز اول ۶۴ واحد از بلوک دو ازپروژه ۳۶۸ واحدی گلشهر آماده تحویل به متقاضیان زنجانی است،گفت: این بلوک در حال تکمیل بیش از ۸۳ درصد پیشرفت فیزیکی دارد.

محمودی با بیان اینکه این پروژه در ۶ بلوک در دست ساخت است، ابراز کرد: این پروژه در چهار بلوک ۶۴ واحدی و دو بلوک ۵۶ واحدی در دست اجرا اسـت، در فاز اول ۶۴ واحد از بلوک دو در حال تکمیل جهت تحویل به متقاضیان زنجانی است که بیش از ۸۳ درصد پیشرفت فیزیکی دارد.

285  واحد از پروژه m۵ ؛ آماده تحویل

مدیرعامل کارگزاری پروژه های طرح نهضت ملی مسکن در شرق شهر زنجان همچنین به پروژه M۵ در سایت کوی زنگان اشاره کرد و بیان داشت: این پروژه توسط سه شرکت پیمانکاری در دست اجرا است و در سفر دور دوم رئیس جمهور به استان زنجان، ۲۵۶ واحد از این پروژه آماده تحویل به متقاضیان است.

وی با بیان اینکه زون C این پروژه به تعداد ۷۶۸ واحد مسکونی توسط شرکت جهادنصر در دست اجرا است، ابراز کرد: فاز تحویل این پروژه به تعداد ۶۴ واحد بیش از ۷۷ درصد پیشرفت فیزیکی دارد.

مدیرعامل نظارت عالیه پروژه‌های طرح نهضت ملی مسکن در شرق شهر زنجان، گفت: همچنین پروژهM۵  در سایر بلوک‌ها زون C نیز ۵۵ درصد پیشرفت فیزیکی دارد.

محمودی با بیان اینکه زون B از پروژه M۵نیز ۳۱۷ واحد مسکونی توسط شرکت تیشا در دست ساخت است، تاکید کرد: از این تعداد ۴۴ واحد آماده تحویل به متقاضیان است و پیشرفت فیزیکی واحدهای آماده تحویل به متقاضیان بیش از ۷۸ درصد است و سایر واحدهای مسکونی در دست ساخت هم بیش از ۶۵ درصد پیشرفت فیزیکی دارند.

وی با بیان اینکه زون A این پروژه به تعداد ۴۰۲ واحد مسکونی توسط شرکت عمران توسعه در دست ساخت است، افزود: کل پروژه سایت M۵ به صورت چند خانواری است و این پروژه در پنج طبقه و در 48 بلوک هشت واحدی در دست ساخت است  و فاز اول تحویل این پروژه به تعداد ۱۲۸ واحد مسکونی بیش از ۸۸ درصد پیشرفت فیزیکی دارد و سایر واحدها هم بیش از ۷۹ درصد پیشرفت فیزیکی دارد.

 پروژه ۵۱۲ واحدی سایت M۱

مدیر عامل نظارت عالیه پروژه های طرح نهضت ملی مسکن در شرق زنجان، درخصوص پروژه ۵۱۲ واحدی سایت M۱ کوی زنگان اظهار داشت: این پروژه در ۸ بلوک ۱۰ طبقه به صورت مسکونی ویژه در حال ساخت می‌باشد که فاز اول آن در قالب ۳ بلوک جمعاً ۱۹۲ واحدی با پیشرفت فیزیکی بیش از ۸۷ درصد در حال تکمیل جهت واگذاری به متقاضیان می‌باشد.

محمودی افزود: متوسط پیشرفت فیزیکی پروژه در سایر بلوک ‌ها نیز بیش از ۷۸ درصد می‌باشد و بلوک ها به صورت هم تیپ با تنوع ساخت و متراژ واحدها به صورت دو خوابه متوسط و بزرگ و واحدهای سه خوابه می‌باشند که در تمام واحدها تامین پارکینگ به صورت مسقف در طبقات همکف و زیرزمین بلوک ها صورت پذیرفته است.

اقدام کننده: ایرج_رفیعی

صدای زنجانمسکن ملیمتقاضیآماده تحویل
sedayezanjannews.ir/nx11001


درباره ما تماس با ما آرشیو اخبار آرشیو روزنامه گزارش تصویری تبلیغات در سایت

«من برنامه نویس هستم» «بهار 1398»