کد خبر: 11014
1402/10/05 - 12:11


مدیرکل صنعت، معدن و تجارت استان زنجان :

7 واحد صنعتی در سفر رییس جمهور به زنجان احیاء و افتتاح می‌شود

مدیرکل صنعت، معدن و تجارت استان زنجان گفت: همزمان با دور دوم سفر استانی رییس جمهور به این زنجان هفت واحد صنعتی و معدنی با سرمایه گذاری ۱۷۶ هزار و ۸۴۰ میلیارد ریال در سطح استان احیاء و افتتاح خواهد شد

پایگاه خبری صدای زنجان
پایگاه خبری صدای زنجان نیوز/ لیلا محمدی: مجید گلشنی مدیرکل صنعت، معدن و تجارت استان زنجان  در تشریح این واحدهای تولیدی و صنعتی آماده افتتاح افزود: با راه اندازی این واحدها، هزار و ۹۳۴ نفر در واحدهای صنعتی و معدنی استان مشغول به کار خواهند شد.
وی به آغاز به کار دوباره شرکت سرجین بافت در این سفر اشاره کرد و اظهار داشت: یکی از واحدهای مهم آماده افتتاح در سفر رییس جمهور به زنجان، سرجین بافت است.
این مسئول ادامه داد: این واحد در سفر قبلی رییس جمهور به زنجان تعطیل بود که پس از پیگیری های مکرر صورت گرفته و رفع بخشی از مشکلات آن، شاهد راه اندازی فاز اول این واحد بزرگ صنعتی در دور دوم سفر رییس جمهور به استان خواهیم بود.
گلشنی سرمایه گذاری صورت گرفته برای این واحد را بالغ بر ۲۴ هزار و ۹۰۰ میلیارد ریال اعلام کرد و گفت:‌ این واحد زمینه اشتغالزایی برای ۵۶۰ نفر را فراهم کرده است.
مدیرکل صنعت، معدن و تجارت استان زنجان ادامه داد: با فعالیت فاز اول واحد سرجین بافت سالانه چهار هزار تن نخ پنبه پلی استر و پارچه جین در استان تولید خواهد شد.
وی واحد فولاد آسین ابهر را یکی دیگر از واحدهای احیاء شده و آماده افتتاح در دور دوم سفر استانی رییس جمهور عنوان کرد و گفت: این واحد هم در شهرستان هیدج با سرمایه گذاری ۳۲ هزار میلیارد ریال و اشتغالزایی ۵۰۰ نفر مستقر شده و با تولید سالانه ۲۵۰ هزار تن به عنوان بزرگترین و به روزترین واحد تولید لوله بدون درز در استان زنجان به شمار می رود.
گلشنی به احیای واحد آندیا فولاد در این سفر اشاره کرد و گفت: این واحد تولیدی در شهرستان ایجرود ظرفیت تولید سالانه ۲۵۰ هزار تن کنسانتره آهن، ۲۵۰ هزار تن آگلومره و ۲۵۰ هزار تن فروسیلیکو منگنز و ۸۰۰ هزار تن شمش چدن با سرمایه گذاری ۲۰۰ میلیون دلار را دارد.
وی خاطرنشان کرد: مجتمع فولاد البرز غرب با سرمایه گذاری یکهزار و ۳۰۰ میلیارد تومان و واحد سیمین نخ ظریف با سرمایه گذاری سه هزارو ۲۵۰ میلیارد ریال در شهرستان ابهر، واحد شیشه زنگان پارس در سلطانیه با سرمایه گذاری هفت هزار و ۵۰۰ میلیارد ریال و واحد میعاد نگین برنا در زنجان آماده افتتاح در دور دوم سفر رییس جمهور به استان زنجان هستند.
اقدام کننده: ایرج_رفیعی

صدای زنجاناشتغالشرکت سرجین بافتسرمایه گذاری
sedayezanjannews.ir/nx11014


درباره ما تماس با ما آرشیو اخبار آرشیو روزنامه گزارش تصویری تبلیغات در سایت

«من برنامه نویس هستم» «بهار 1398»