کد خبر: 11045
1402/10/11 - 8:56


مشارکت اوقاف زنجان در ارتقای حوزه بهداشت و درمان

مدیرکل اوقاف و امور خیریه استان زنجان با اشاره به اینکه طرح درمانی ۳۰۶ میلیارد تومانی اوقاف در ابهر تصویب شد، افزود: با مشارکت بخش خصوصی مرکز درمانی پیشرفته در زمین های وقفی ابهر احداث می شود.

پایگاه خبری صدای زنجان
پایگاه خبری صدای زنجان نیوز/حجت‌الاسلام مختار کرمی مدیرکل اوقاف و امور خیریه استان زنجان گفت:
اوقاف استان زنجان به منظور کمک و حمایت از ارتقای سطح بهداشت و درمان استان و ایجاد مراکز مجهز و دارای تجهیزات پییشرفته و  بروز مورد نیاز در این حوزه ، با مشارکت بخش خصوصی اقدام به تصویب طرح درمانی در شهرستان ابهر کرده است.
 مدیرکل اوقاف و امور خیریه استان زنجان عنوان کرد: این طرح در اراضی موقوفه شهر ابهر و به منظور ایجاد یک مرکز خدمات درمانی با مشارکت یکی از پزشکان با سابقه ابهر به تهیه و تدوین شده و پس از بررسی های کارشناسی لازم به تصویب سازمان اوقاف رسیده است.
وی افزود: با اجرایی شدن این طرح علاوه بر ایجاد اشتغال و کمک به بهبود خدمات درمانی کمک مناسبی به توسعه شهر ابهر نیز خواهد شد.
کرمی با اشاره به اینکه اعتبار این طرح ۳۰۶ میلیارد تومان است که با مشارکت بخش خصوصی و اوقاف تامین شده است، افزود: برای اجرای طرح نیاز است که ادارات شهرداری ابهر، مسکن وشهرسازی استان و همینطور معاونت عمرانی استانداری زنجان نیز همکاری لازم را داشته باشند که قطعا منافع و آثار خوب آن به شهروندان خواهد رسید و هم نیات ارزشمند واقفان محترم که زمین‌های خود را وقف انجام کارهای خیر کرده‌اند، اجرا خواهد شد.
مدیرکل اوقاف و امور خیریه استان زنجان گفت: ثبت و حفظ موقوفات ، ارتقا و افزایش بهره‌وری موقوفات  و اجرای نیات واقفین ارجمند ، سه وظیفه اصلی سازمان اوقاف و امور خیریه است.
اقدام کننده: ایرج_رفیعی

صدای زنجاناوقافامورخیریهتوسعه شهری
sedayezanjannews.ir/nx11045


درباره ما تماس با ما آرشیو اخبار آرشیو روزنامه گزارش تصویری تبلیغات در سایت

«من برنامه نویس هستم» «بهار 1398»