کد خبر: 11055
1402/10/12 - 10:9


مدیر کل راه و شهرسازی استان زنجان:

روند انتقال تعدادی ازساکنین منطقه کوی فلسطین آغاز شد

مدیرکل راه و شهرسازی استان زنجان،با بیان اینکه روند انتقال تعدادی از ساکنین منطقه کوی فلسطین آغاز شد،گفت: ساکنین کوی فلسطین همزمان با احداث و تحویل واحدهای نهضت ملی مسکن، براساس اولویت در چند مرحله از دی ماه تا خردادماه سال آینده به پروژه های نهضت ملی مسکن انتقال داده می شوند

پایگاه خبری صدای زنجان
پایگاه خبری صدای زنجان نیوز/اصغر اسماعیلی مدیرکل راه و شهرسازی استان زنجان گفت: در سفر دور اول رئیس جمهور به استان زنجان دستور تسریع در رفع مشکلات و جابه جایی ساکنین محله کوی فلسطین از سوی آیت الله رئیسی صادر شد و در این راستا مطالعات اجتماعی اداره کل راه و شهرسازی استان زنجان انجام گرفت.
وی اظهار کرد: خوشبختانه با پیگیری  و تلاش استاندار و هماهنگی صورت گرفته تعدادی از واحدهای مسکونی در اولویت اول برای جابه جایی قرار گرفتند.
مدیرکل راه و شهرسازی استان زنجان،با بیان اینکه بعد از سفر رئیس جمهور به استان طرح جا به جایی کوی فلسطین از اولویت های مهم اداره کل راه و شهرسازی استان زنجان قرار گرفت،گفت: خوشبختانه با هماهنگی های انجام گرفته چهار خانواده از ساکنین کوی فلسطین به پروژه های نهضت ملی مسکن انتقال داده شدند.
اسماعیلی،با بیان اینکه همزمان با احداث و تحویل واحدهای نهضت ملی مسکن،سکنین کوی فلسطین براساس اولویت در چند مرحله جابه جایی انجام می شوند،گفت: در زون سوم ۶۳ واحد مسکونی کوی فلسطین زنجان از دی ماه تا خردادماه سال آینده به پروژه های نهضت ملی مسکن انتقال داده می شوند.
وی، تصریح کرد: تعدادی از واحدهای مسکونی در منطقه کوی فلسطین زنجان که در محدوده راه آهن هستند در اولویت اول برای جابه جایی هستند.
مدیرکل راه و شهرسازی استان زنجان گفت: ۱۳۰ واحد مسکونی در منطقه کوی فلسطین وجود دارد که این تعداد در سه فاز جابه جا براساس برنامه ریزی انجام گرفته خواهند شد.
اقدام کننده: ایرج_رفیعی

صدای زنجانکوی فلسطینانتقال ساکناننهضت ملی مسکن
sedayezanjannews.ir/nx11055


درباره ما تماس با ما آرشیو اخبار آرشیو روزنامه گزارش تصویری تبلیغات در سایت

«من برنامه نویس هستم» «بهار 1398»