کد خبر: 11067
1402/10/14 - 11:25


مدیرکل کمیته امداد استان زنجان:

طرح توانمندسازی ایتام اجرا می شود

تعداد حامیان همکار با این نهاد ۳۲ هزار نفر است و ۵۰ درصد از این آمار را بانوان تشکیل می‌دهند

پایگاه خبری صدای زنجان
پایگاه خبری صدای زنجان نیوز/ روح اله صالحی مدیرکل کمیته امداد استان زنجان در محفل انس با حامیان بانوی کمیته امداد اظهار کرد: حاميان و خيرين به عنوان بازوان مهم و تاثيرگذار كميته امداد خمينی(ره) نقش مهمی در توسعه فعاليت‌های قرآنی و خيرخواهانه اين نهاد دارند.
وی با اشاره به اینکه هیچ کمکی از سوی خیرین و حامیان کم شمرده نمی‌شود؛ چون با گردآوری این کمک‌ها
گره‌گشایی موثری از مشکلات خانواده‌های تحت حمایت انجام می‌شود، افزود: خوشبختانه در استان زنجان همراهی خوبی از سوی حامیان و خیرین وجود دارد و در حال حاضر ۲۰۰ هزار مشترک با کمیته امداد همکار هستند.
مدیرکل کمیته امداد استان زنجان با بیان اینکه تعداد حامیان همکار با این نهاد ۳۲ هزار نفر است، گفت: ۵۰ درصد از این آمار را بانوان تشکیل می‌دهند.
صالحی با اشاره به اینکه کمک‌های حامیان و دریافتی ایتام کاملا شفاف بوده و به صورت مستقیم به حساب ایتام واریز می‌شود، افزود: خوشبختانه در فضای اعتمادی که ایجاد شده حامیان همکاری خوبی با این نهاد دارند.
وی با اشاره به آمادگی این نهاد برای اجرای طرح مفتاح الجنه با حضور حامیان اضافه کرد: قطعا این دیدارها موجب آشنایی بیشتر و بهتر حامیان با مشکلات جامعه هدف می شود.
مدیرکل کمیته امداد استان زنجان یکی از مهمترین طرح های این نهاد را طرح توانمندسازی ایتام به ویژه ایتام ذکور عنوان کرد و گفت: در این راستا با همکاری اداره کل تعاون؛ کار و رفاه اجتماعی آماده معرفی ایتام به واحدهای تولیدی فعال در استان هستیم.
وی تصریح کرد: قطعا ایجاد شغل و توانمندسازی جامعه هدف در حفظ عزت نفس آنها و همچنین حل مشکلات مالی جامعه هدف مفید و موثر خواهد بود.
اقدام کننده: ایرج_رفیعی

صدای زنجانخیرینخانواده تحت حمایتایتام
sedayezanjannews.ir/nx11067


درباره ما تماس با ما آرشیو اخبار آرشیو روزنامه گزارش تصویری تبلیغات در سایت

«من برنامه نویس هستم» «بهار 1398»