کد خبر: 11177
1402/10/30 - 13:48


مديرعامل جمعيت هلال‌احمر استان زنجان گفت:

کمبود نيرو و تجهيزات در هلال‌احمر زنجان

مديرعامل جمعيت هلال‌احمر استان زنجان گفت: کمبود نيروي انساني در هلال‌احمر مشهود است؛ زنجان نيز از جمله استان هايي است که در حوزه نيرو و تجهيزات دچار کمبود است

پایگاه خبری صدای زنجان
پایگاه خبر یصدای زنجان نیوز / مديرعامل جمعيت هلالاحمر استان زنجان گفت: کمبود نيروي انساني در هلالاحمر مشهود است؛ زنجان نيز از جمله استان هايي است که در حوزه نيرو و تجهيزات دچار کمبود است.

حکمتاله هاشمي در جلسه ايجاد اتاق فکر با تاکيد بر ضرورت استفاده از تجربيات، ايدهها و پيشنهادات موثر در جهت پيشبرد اهداف عالي هلالاحمر، اظهار کرد: يکي از اقشاري که ميتوان از تجربيات آنان در راستاي پيشبرد اهداف هلالاحمر استفاده کرد بازنشستگان هستند که محرم مجموعه به شمار ميروند و بايد از تجربه و علم آنان که به تفکر مديريتي کمک ميکنند استفاده کرد.

وي با توضيح اينکه بايد تهديدها را به نفع مردم و جامعه به فرصت تبديل کنيم و همانديشي در موضوعات مختلف ميتواند در تحقق اين موضوع کمک کننده باشد، گفت: اعضاي اتاق فکر بايد براي برون رفت از مشکلات حوزهها و انجام سياستهايي که منجر به توسعه و پيشرفت جمعيت هلالاحمر استان ميشود فعاليت کنند.

هاشمي مولدسازي را پايه و ستون اصلي همه اقداماتي دانست که در اتاق فکر انجام خواهد شد، بيان کرد: اين زير ساختها براي حل مشکلات هلالاحمر کمک قابل توجهي  ميکند. مديرعامل جمعيت هلالاحمر استان زنجان با توضيح اينکه طي هشت سال گذشته حرکت در اينمجموعه لاکپشتي بوده و مطالبهگري انجام نشده است، تصريح کرد: کمبود نيروي انساني در هلالاحمر مشهود است همچنين زنجان در حوزه نيرو و تجهيزات نيز فقير است. وي با توضيح اينکه در حوزه توانبخشي نيروهاي ارزشمندي داريم که در بخشهاي مختلف کارهاي فني را انجام ميدهند، افزود: بايد از گذشته در اين حوزه نيروسازي انجام ميشد که محقق نشده و در حال حاضر اين موضوع يکي از چالشهاي توانبخشي است. اين مسئول در ادامه با يادآوري اين موضوع که هلالاحمر عضويت در صليب سرخ جهاني  را دارد و براي حمايت از سلامت انسانها با استفاده از ظرفيتي که دارد، داروهاي تک نسخهاي را وارد ميکند، گفت: هرجايي که ظرفيت هلالاحمر موجب حمايت از سلامت انسانها باشد از آن استفاده ميکنيم و در همين راستا نيز بايد داروخانه هلال احمر زنجان نيز به فوريتهاي دارويي  تبديل و اين مهم محقق شود.

هاشمي با اشاره به اينکه درمان اضطراري براي شرايط اضطراري تعريف شده و بايد محقق شود چرا تکميلکننده چرخه امداد و نجات است، تاکيد کرد: ساختار امداد و نجات با تجهيزات و نيروي معنا پيدا ميکند که بايد اين موارد را محقق کنيم.

 

اقدام کننده: ایرج_رفیعی

صدای زنجانکمبود نیروکمبود تجهیزاتهلال احمر
sedayezanjannews.ir/nx11177


درباره ما تماس با ما آرشیو اخبار آرشیو روزنامه گزارش تصویری تبلیغات در سایت

«من برنامه نویس هستم» «بهار 1398»