کد خبر: 11179
1402/10/30 - 13:56


معاون هماهنگی امور اقتصادی استاندار زنجان گفت:

زمینه چینی برای حضور پر رنگ هلدینگ های بزرگ سرمایه گذاری کشور در زنجان

معاون هماهنگی امور اقتصادی استاندار زنجان گفت: در سفر اخير رييس جمهور رايزنی های اوليه برای انعقاد 16 تفاهم‌نامه با هلدينگ های بزرگ سرمايه گذاری در اين استان انجام شد و پيگيری ها براي نهايی شدن آنها در جريان است

پایگاه خبری صدای زنجان
پایگاه خبری صدای زنجان نیوز/ معاون هماهنگي امور اقتصادي استاندار زنجان گفت: در سفر اخير رييس جمهور رايزني هاي اوليه براي انعقاد 16 تفاهمنامه با هلدينگ هاي بزرگ سرمايه گذاري در اين استان انجام شد و پيگيري ها براي نهايي شدن آنها در جريان است.

حسين محمدي افزود: اگر اين تفاهم نامه ها را عملياتي کنيم بخش بزرگي از راه را در حوزه جذب سرمايه گذاري در استان رفته ايم و اين موضوع را البته در همه شهرستان ها در دستور کار داريم.

وي از احصاي 52 فرصت سرمايه گذاري در استان خبر داد و گفت: اين فرصت ها با مشارکت دستگاههاي اجرايي در حوزه هاي مختلف صنعت، کشاورزي و خدمات شناسايي و تدوين شده است.

محمدي به رصد و ارزيابي فعاليت ها در شهرستان هاي استان در حوزه جذب سرمايه گذاري ها اشاره کرد و افزود: عملکردها در برخي شهرستان هاي استان در اين خصوص مطلوب نيست.

وي به لزوم تدوين اطلس سرمايه گذاري در هريک از شهرستان هاي استان تاکيد کرد و گفت: اين موضوع يکي از دغدغه هاي جدي ما است.

معاون هماهنگي امور اقتصادي استاندار زنجان با بيان اينکه جذب سرمايه گذار همراهي و هم افزايي همه دستگاههاي اجرايي را مي طلبد، گفت: در فرآيند برخي سرمايه گذاري ها خواسته و يا ناخواسته امور را به بروکراسي بيشتر سوق مي دهيم در حاليکه دستگاهها خيلي از مسائل را با تکيه بر اختيارات خود مي توانند انجام دهند که اين مهم نيز نيازمند شجاعت و جسارت مديران است.

بر اساس گزارشي که از سوي وزارت کشور منتشر شده، استان زنجان در حمايت از طرحهاي سرمايه گذاري، رتبه نخست را در کشور به دست آورده است.

اين ارزيابي مربوط به سال 1401 بوده و شامل حمايت از طرح هاي به بهره برداري رسيده و در دست اجراست.

 

اقدام کننده: ایرج_رفیعی

صدای زنجانسرمایه گذاریهلدینگامور اقتصادی
sedayezanjannews.ir/nx11179


درباره ما تماس با ما آرشیو اخبار آرشیو روزنامه گزارش تصویری تبلیغات در سایت

«من برنامه نویس هستم» «بهار 1398»