کد خبر: 11203
1402/11/04 - 11:53


مدیرکل کمیته امداد استان زنجان خبر داد:

جمع آوری 55 میلیارد و 500 میلیون تومان زکات در استان زنجان

بر اساس آمارهای موجود از ابتدای سال تاکنون 55 میلیارد و 500 میلیون تومان زکات در استان زنجان جمع آوری شده است

پایگاه خبری صدای زنجان
پایگاه خبری صدای زنجان نیوز/ روح اله صالحی مدیرکل کمیته امداد استان زنجان اظهار کرد: زنجان از استان‌های پیشرو در ترویج فرهنگ پرداخت زکات در کشور است که تلاش می‌کنیم اقدامات بهتری در راستای گفتمان سازی، ترویج و احیای این فریضه واجب الهی انجام شود.

وی  با بیان اینکه متولی ساماندهی، جمع آوری و هزینه کرد زکات طبق اذن مقام معظم رهبری (مد ظله العالی) و قانون زکات، دبیرخانه شورای زکات مستقر در کمیته امداد است، ادامه داد: خوشبختانه با همراهی که مودیان داشتند از ابتدای سال تاکنون 55 میلیارد و 500 میلیون تومان زکات در استان زنجان جمع آوری شده است.

مدیرکل کمیته امداد استان زنجان با اشاره به افزایش ضریب نفود جمع آوری زکات در 80 درصد از روستاهای استان بیان کرد: مبلغ زکات جمع آوری شده در استان طی سال جاری 117 درصد افزایش یافته است.

دبیر شورای زکات استان زنجان با تأکید بر ضرورت توجه به اولویت هزینه کرد زکات برای امور معیشت، درمان، جهیزیه و مسکن نیازمندان، گفت: بر اساس آمار‌های موجود ۹۶ درصد زکات جمع آوری و ساماندهی شده در امور نیازمندان و ۴ درصد نیز در پروژه‌های عام المنفعه در همان محلی که زکات جمع آوری شده هزینه شده است.

اقدام کننده: ایرج_رفیعی

صدای زنجانزکاتکمیته امدادامور معیشت
sedayezanjannews.ir/nx11203


درباره ما تماس با ما آرشیو اخبار آرشیو روزنامه گزارش تصویری تبلیغات در سایت

«من برنامه نویس هستم» «بهار 1398»