کد خبر: 11204
1402/11/04 - 13:6


رئیس پلیس امنیت اقتصادی استان زنجان خبرداد:

توقیف بیش از 10 تُن شکر خارج از شبکه توزیع

رئیس پلیس امنیت اقتصادی استان زنجان از توقیف 10 هزار و 200 کیلوگرم شکر فاقد مجوز توزیع به ارزش 3 میلیارد و 273 میلیون ریال خبر داد

پایگاه خبری صدای زنجان
پایگاه خبری صدای زنجان نیوز/ سرهنگ "حسین بدری" رئیس پلیس امنیت اقتصادی فرماندهی انتظامی استان زنجان  در تشریح این خبر بیان داشت: در پی اشراف پیرامونی ماموران مبنی بر حمل کالای قاچاق و فاقد مجوز با یک دستگاه کامیون باری، مراتب در دستور کار عوامل دایره مبارزه با قاچاق كالا و ارز و اطلاعات عملیات پلیس امنیت اقتصادی استان زنجان قرار گرفت.

وی افزود: مامورین پس از هماهنگی قضایی حین کنترل نامحسوس خودروهای عبوری در عوارضی اتوبان تبریز- زنجان  کامیون مذکور را رویت کرده و با علائم هشدار دهنده متوقف کردند که در بازرسی از این کامیون مقدار 10 تن و 200  کیلوگرم شکر فاقد مجوز توزیع را کشف کردند.

این مقام انتظامی عنوان داشت : کارشناسان ارزش این مقدار شکر را  3 میلیارد و 273 میلیون ریال برآورد کردند که در این راستا یک نفر متهم دستگیر و برای سیر مراحل قانونی به مراجع قضایی معرفی شد.

سرهنگ بدری خاطر نشان کرد: پلیس در راستای مبارزه بی امان با قاچاق کالا همه تلاش خود را به کار بسته، تا تحرك از قاچاقچیان و ضربه زنندگان به اقتصاد جامعه سلب شود .

اقدام کننده: ایرج_رفیعی

صدای زنجانتوقیفشکرفاقد مجوز
sedayezanjannews.ir/nx11204


درباره ما تماس با ما آرشیو اخبار آرشیو روزنامه گزارش تصویری تبلیغات در سایت

«من برنامه نویس هستم» «بهار 1398»