کد خبر: 11208
1402/11/07 - 9:6


بنا به گفته مدير تالار بورس منطقه ای زنجان تعداد محدودی از شرکت های مستعد استان برای ورود به بورس اعلام آمادگی کرده اند؛

دست ردِ شرکت‌های بزرگ استان زنجان به بازار بورس

اصغر نجفی: همچنان به دنبال جذب شرکت‌های بزرگ زنجان برای ورود به بازار بورس هستيم

پایگاه خبری صدای زنجان
پایگاه خبری صدای زنجان نیوز/ ليلا محمدي: مدير تالار بورس منطقهاي زنجان ميگويد که بيش از 40 واحد و شرکت بزرگ و مستعد براي ورود به بورس را در نظر گرفتيم اما تا به امروز مقدمات لازم براي پذيرش 2 شرکت انجام شده است.

اصغر نجفي، مدير تالار بورس منطقهاي زنجان در گفتوگو با صداي زنجان به پيگيريهاي کارشناسان اين مجموعه براي تشويق واحدهاي بزرگ استان زنجان براي ورود به بازار بورس اشاره و اضافه ميکند: شهريورماه 1402، شناسايي، تشويق و ترغيب شرکتهاي مستعد استاني براي پذيرش در بورس با هدف تامين مالي را انجام داديم چرا که معتقديم ارزان ترين و مقرون به صرفهترين و شفافترين روش است که ميتواند نتيجهاش «سود دوطرفه» براي بازار بورس و واحد متبوع باشد.

نجفي اضافه ميکند: در اين طرح؛ بيش از 40 واحد و شرکت بزرگ و مستعد براي ورود به بورس را در نظر گرفتيم اما تا به امروز مقدمات لازم براي پذيرش 2 شرکت انجام شده است. البته به دنبال جذب شرکتهاي بزرگ زنجان براي ورود به بازار بورس هستي

   وراث نسبت به تعيين تکليف سهام متوفيان اقدام کنند 

مدير تالار بورس منطقهاي زنجان همچنين در خصوص درخواستها براي تعيين تکليف سهام عدالت متوفيان ميگويد: وراث ميتوانند بعد از تشريفات قانوني و با در دست داشتن گواهي انحصارورثه و کارت ملي با مراجعه به کارگزاريهاي سر تاسر شهرهاي استان زنجان نسبت به تعيين تکليف سهام متوفيان خود اقدام کنند.

نجفي با بيان اينکه « در اين زمينه محدوديت زماني وجود ندارد» تاکيد ميکند: تا زمان تعيين تکليف سهام، سودي تعلق نخواهد گرفت و به محض پيگيري وراث سود سالهاي قبل محاسبه و پرداخت خواهد شد.

برخي از دارندگان سهام عدالت نسبت به واريزيهاي مربوط به سود سهامشان گلايهمند هستند. به طور مثال افراد داراي برگههاي سهام عدالت يک ميليون توماني ميگويند چرا با توجه به گفته مسئولان به جاي دريافت سود حدود يک ميليون و 300 هزار توماني بايد حدود 730 هزار تومان سود دريافت کنند. مدير تالار بورس منطقهاي زنجان در پاسخ به اين ابهام با اشاره به فراخوان سازمان خصوصيسازي مبني بر لزوم جبران کسريهاي مربوط به سهام عدالت (طبق برگههاي 500 هزار توماني و يک ميليون توماني) در سال 1397 يادآور ميشود: در اين زمينه افرادي که نسبت به جبران کسري سهام عدالت خود اقدام نکردند، به جاي سود يک ميليون و 300 هزار توماني، حدود 730 هزار تومان دريافت کردهاند. مددجويان داراي سهام عدالت يک ميليون توماني، سود کامل خود را دريافت کردهاند.

اقدام کننده: ایرج_رفیعی

صدای زنجانبورسسهام عدالتسهام متوفیان
sedayezanjannews.ir/nx11208


درباره ما تماس با ما آرشیو اخبار آرشیو روزنامه گزارش تصویری تبلیغات در سایت

«من برنامه نویس هستم» «بهار 1398»