کد خبر: 11227
1402/11/09 - 12:33


سرپرست معاونت مهندسی اداره‌کل راه و شهرسازی زنجان خبرداد :

بهره‌برداری از کتابخانه عمومی آب‌بر در دهه فجر

سرپرست معاونت مهندسی و ساخت اداره‌کل راه و شهرسازی زنجان از افتتاح کتابخانه عمومی شهر آب‌بر همزمان با ايام الله دهه فجر خبر داد

پایگاه خبری صدای زنجان
پایگاه خبری صدای زنجان نیوز / سرپرست معاونت مهندسي و ساخت ادارهکل راه و شهرسازي زنجان از افتتاح کتابخانه عمومي شهر آببر همزمان با ايام الله دهه فجر خبر داد.

سيد احمد خليلي، سرپرست معاونت مهندسي و ساخت اداره کل راه و شهرسازي استان در زنجان با بيان اينکه کتابخانه عمومي شهر آببر همزمان با ايامالله دهه فجر افتتاح ميشود، اظهار کرد: اين کتابخانه در زميني به مساحت يک هزار و 327 متر مربع با زيربناي 915 متر مربع در دو طبقه احداث شده است.

سرپرست معاونت مهندسي و ساخت اداره کل راه و شهرسازي استان زنجان  افزود: تلاش ميشود تا عمليات تکميلي اين کتابخانه تا دهه فجر سالجاري انجام و به مرحله بهرهبراري برسد.

وي با بيان اينکه براي احداث اين کتابخانه تاکنون 14 ميليارد تومان اعتبار هزينه شده است، گفت: تکميل  اين پروژه با مطالبات پيمانکار در مجموع با 24 ميليارد تومان اعتبار انجام ميشود.

خليلي با اشاره به اينکه عمليات اجرايي کتابخانه عمومي آببر از سال96 آغاز شده بود،بيان داشت: با تخصيص اعتبار براي سالهاي 1401 و 1402 عمليات اجرايي اين پروژه تکميل و در مرحله بهرهبرداري قرار دارد.

اقدام کننده: ایرج_رفیعی

صدای زنجانکتابخانهبهره برداریتخصيص اعتبار
sedayezanjannews.ir/nx11227


درباره ما تماس با ما آرشیو اخبار آرشیو روزنامه گزارش تصویری تبلیغات در سایت

«من برنامه نویس هستم» «بهار 1398»