کد خبر: 11247
1402/11/10 - 17:39


با نظر مشاور ترافیکی صورت گرفت؛

تغییر چند مسیر خط اتوبوسرانی در زنجان

رئيس سازمان مديريت حمل و نقل بار و مسافر شهرداری زنجان گفت: تغيير چند مسير خط اتوبوسرانی در زنجان با نظر مشاور ترافيکی انجام شد

پایگاه خبری صدای زنجان
پایگاه خبری صدای زنجان نیوز/ سميه محرمي: رئيس سازمان مديريت حمل و نقل بار و مسافر شهرداري زنجان گفت: تغيير چند مسير خط اتوبوسراني در زنجان با نظر مشاور ترافيکي انجام شد.

داود نوري رئيس سازمان مديريت حمل و نقل بار و مسافر شهرداري زنجان با اشاره به برخي تغييرات مسيرهاي حمل و نقل عمومي در شهر زنجان اظهار کرد: اين تغييرات براساس نظر مشاور ترافيکي شهرداري زنجان صورت گرفته است.

رئيس سازمان مديريت حمل و نقل بار و مسافر شهرداري زنجان با اشاره به اينکه در يکي از اين تغييرات، پايانه مسير انديشه از ارتش به ميدان آزادي تغيير يافت، گفت: در واقع از اين پس مسير انديشه از زيباشهر و نيکسازان به ميدان آزادي خواهد بود و براي اين مسير 6 دستگاه اتوبوس در نظر گرفته شده است.

وي همچنين به تغيير مسير ون شهري انديشه اشاره کرد و گفت: 4 دستگاه ون شهري از انديشه به پايانه ارتش و بالعکس به مردم خدمات خواهد داد.

نوري از تلفيق مسير گلشهر کاظيمه و خط سريع و سير خبر داد و گفت: در اين مسير 10 دستگاه اتوبوس در نظر گرفته شده است که مسير ميدان استقلال، سبزه ميدان، ميدان آزادي و گلشهر کاظميه را به صورت رفت و برعکس طي خواهند کرد.

رئيس سازمان مديريت حمل و نقل بار و مسافر شهرداري زنجان با اشاره به تغيير شهرک غرب از پايانه ارتش به پايانه دلجويي گفت: اين تغيير به دليل کوتاه بودن مسافت اوليه و عدم استقبال از سوي شهروندان انجام شد.

وي اضافه کرد: در مسير ميدان انقلاب به بي سيم نيز ونهاي شهري جايگزين اتوبوس شدند.

اقدام کننده: ایرج_رفیعی

صدای زنجاناتوبوسرانیحمل و نقلترافیک
sedayezanjannews.ir/nx11247


درباره ما تماس با ما آرشیو اخبار آرشیو روزنامه گزارش تصویری تبلیغات در سایت

«من برنامه نویس هستم» «بهار 1398»