کد خبر: 4199
1399/06/15 - 12:16


پاسخ رئیس سازمان مدیریت حمل و نقل بار و مسافر شهرداری زنجان به جمع‌آوری تجهیزات طرح اصلاح خطوط اتوبوسرانی مقابل اداره برق که سال گذشته با وجود مخالفت‌ها و انتقادهای شدید به صورت شبانه جانمایی شده بود؛

تصمیم شورای ترافیک است/ از چرایی آن مطلع نیستم

فرماندار زنجان: بی خبرم

پایگاه خبری صدای زنجان

پایگاه خبری صدای زنجان- به گفته رئیس سازمان مدیریت حمل و نقل بار و مسافر شهرداری زنجان دلیل جمع‌آوری تجهیزات مربوط به طرح اصلاح خطوط اتوبوس‌رانی با تصویب شورای ترافیک خط ویژه مسیر مقابل اداره برق حذف شد و مسیر دوطرفه شده است.

فرهاد رفیعی در پاسخ به این سوال که هزینه قابل توجهی در سال گذشته صرف تهیه و استقرار تجهیزات مربوط به ایجاد خط ویژه در طرح اصلاح خطوط اتوبوس‌رانی شد ولی حالا شاهد برچیده شدن آن هستیم، اظهار کرد: این موضوع از جهت‌های مختلف مورد بررسی اعضای شورای ترافیک قرار گرفته و تصمیم بر این شد که خط ویژه مقابل اداره برق حذف شده و مسیر مجدداً همانند سابق به دو طرفه تبدیل شود.

رئیس سازمان مدیریت حمل و نقل بار و مسافر شهرداری زنجان در پاسخ به برخی شائبه‌های ایجاد شده در مورد منتفی شدن طرح اصلاح خطوط اتوبوس‌رانی شهر زنجان عنوان کرد: طرح منتفی نشده است، فقط خط ویژه مسیر مقابل اداره برق، با تصویب شورای ترافیک، حذف شده و مسیر به دوطرفه تبدیل شده است.

این مسئول در پاسخ به چرایی تصمیم شورای ترافیک و بیان یکی از دلایل این اقدام بیان کرد: این موضوع از جهت‌های مختلف مورد بررسی اعضای شورای ترافیک بوده و تصمیم بر حذف خط ویژه مذکور گرفته شده است از طرفی بنده به دلیل عدم عضویت در جلسه شورای ترافیک، در جلسه‌ای که این تصمیم اتخاذ شده نبودم، به همین دلیل اطلاع موثقی از چرایی آن ندارم.

وی در واکنش به این سوال که شهرداری در مورد تصمیم اتخاذ شده چه نظری دارد آیا موافق برچیده شدن خط ویژه مورد بحث بود یا خیر؟ ابراز کرد: نظر شخصی مهم نیست، تصمیمات اتخاذ شده در این زمینه مبنای کارشناسی با محوریت ترافیک دارد‌.

صدای زنجان برای پیگیری چرایی تصمیمات اتخاذ شده با فرماندار زنجان تماس حاصل کرد ولی رضا عسگری از جمع‌آوری تجهیزات طرح اصلاح خطوط اتوبوسرانی مقابل اداره برق و دو طرفه شدن این مسیر اظهار بی‌اطلاعی کرد.

گفتنی است طرح اصلاح خطوط اتوبوسرانی شهر زنجان که با چالش‌ها و انتقادات زیادی همراه بود سال گذشته عملیاتی شد و تجهیزاتی که در حال حاضر شورای ترافیک تصمیم بر برداشتن آن‌ها گرفته است سال گذشته به دلیل مخالفت‌های شدید کسبه و منتقدان شبانه جانمایی شده بود و حتی برخی منتقدان در زمان استقرار در محل تجمع کرده و مخالفت خود را اعلام کردند ولی بدون توجه به این مخالفت‌ها تجهیزات جانمایی شد و به گفته مسئولان وقت، هزینه زیادی نیز صرف تهیه و نصب این تجهیزات شده بود./942

انتهای پیام

 

اقدام کننده: س.س

صدای زنجانطرح اصلاح خطوط اتوبوسرانیرئیس سازمان مدیریت حمل و نقل بار و مسافر شهرداریشورای ترافیک
sedayezanjannews.ir/nx4199


درباره ما تماس با ما آرشیو اخبار آرشیو روزنامه گزارش تصویری تبلیغات در سایت

«من برنامه نویس هستم» «بهار 1398»