کد خبر: 11253
1402/11/11 - 10:40


اختصاص 772 شعبه اخذ رای در حوزه های انتخابیه استان زنجان

رئیس ستاد انتخابات استان زنجان در برنامه زنده دستاورد از آمادگی حوزه های انتخابیه استان برای برگزاری انتخابات باشکوه خبر داد و گفت: با هدف تسهیل رای دهی مردم عزیز استان، 772 شعبه اخذ رای برای مجموع حوزه های انتخابیه استان زنجان در نظر گرفته شده است.

پایگاه خبری صدای زنجان

پایگاه خبری صدای زنجان نیوز/ رئیس ستاد انتخابات استان زنجان در برنامه زنده دستاورد از آمادگی حوزه های انتخابیه استان برای برگزاری انتخابات باشکوه خبر داد و گفت: با هدف تسهیل رای دهی مردم عزیز استان، 772 شعبه اخذ رای برای مجموع حوزه های انتخابیه استان زنجان در نظر گرفته  شده است.

رفیعی با اشاره به اینکه تعداد شعب اخذ رای در استان نسبت به دوره قبل 2 درصد افزایش دارد می گوید: تعداد و محل شعب اخذ رای توسط هیئت های اجرایی حوزه های مختلف انتخابیه استان تعیین شده است که شامل 457 شعبه ثابت و 315 شعبه سیار می باشد.

وی افزود: برای حوزه انتخابیه زنجان طارم 331 شعبه ، ابهر خرمدره و سلطانیه 184 شعبه، ماهنشان ایجرود 97  شعبه و خدابنده 160 شعبه ثابت و سیار در نظر گرفته شده است.

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استانداری زنجان تاکید کرد: رأی مردم حق‌الناس است و مجریان انتخابات با همکاری هیئتهای اجرایی و نظارت در تلاش هستند تا انتخاباتی در شان مردم شریف و همیشه در صحنه استان برگزار کنند.

رفیعی افزود: نزدیک به 50 دستگاه احراز هویت برای آموزش عملی دست اندرکاران و نیز ارزیابی و تست وضعیت آنتن دهی تمامی شعب در اختیار استان قرار گرفته که تاکنون همه مراحل تست و ارزیابی با موفقیت صورت گرفت و آموزش عوامل مختلف اجرایی در جریان است.

اقدام کننده: ایرج_رفیعی

صدای زنجانرئیس ستاد انتخابات استان زنجانابوالفضل رفیعیانتخابات
sedayezanjannews.ir/nx11253


درباره ما تماس با ما آرشیو اخبار آرشیو روزنامه گزارش تصویری تبلیغات در سایت

«من برنامه نویس هستم» «بهار 1398»