کد خبر: 11275
1402/11/15 - 9:4


مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب استان زنجان خبر داد:

اجرای 4 طرح آبرسانی روستایی در بخش بزینه رود

مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب استان زنجان با اشاره به توسعه خدمات آبرسانی در دولت سیزدهم گفت: امسال 4 طرح آبرسانی روستایی با اعتباری بالغ بر 36 میلیارد ریال اجرایی شد

پایگاه خبری صدای زنجان

پایگاه خبری صدای زنجان نیوز/ «علی محمد نادرخانی» مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب استان زنجان  اظهار کرد: با اجرای 5 کیلومتر عملیات اصلاح و بازسازی خط انتقال و 2 کیلومتر اصلاح شبکه در روستای زاغه لو این روستا تحت پوشش خدمات شرکت آبفا قرار گرفت.

وی افزود: این طرح با اعتبار 10 میلیارد ریال و با مشارکت دهیاری و شورای اسلامی روستای زاغه لو اجرا شد که 120 خانوار را از نعمت آب آشامیدنی سالم و پایدار برخوردار می کند.

مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب استان زنجان بیان کرد: طرح آبرسانی به روستای بصرک نیز با اجرای 3.5 کیلومتر عملیات اصلاح شبکه، خرید برق و تجهیز اتاق فرمان اجرایی شد.

نادرخانی گفت: این طرح با اعتبار 5 میلیارد ریال جمعیتی افزون بر 70 خانوار را تحت پوشش خدمات شرکت آب و فاضلاب قرار داد.

وی خاطرنشان کرد: روستای دوراخلو در بخش بزینه رود نیز با اجرای 800 متر عملیات لوله گذاری پس از چندین سال از نعمت آب آشامیدنی سالم برخودار شد.

به گفته مدیرعامل شرکت آبفا استان زنجان این طرح با اعتباری بالغ بر یک میلیارد و 600 میلیون ریال و با مشارکت دهیاری اجرا شد.

نادرخانی گفت: طرح آبرسانی به روستای شهیدآباد نیز دیگر طرح آبرسانی در بخش بزینه رود بود که امسال به بهره برداری رسید.

این مسئول یادآور شد: طرح آبرسانی به روستای شهیدآباد شامل احداث 4 کیلومتر خط انتقال و اجرای عملیات بهسازی قنات روستا با اعتباری بالغ بر 15 میلیارد ریال اجرایی شد که با بهره بردار از آن 200 خانوار از خدمات تامین آب شرب پایدار بهره مند شدند.

گفتنی است: بخش بزینه رود به مرکزیت شهر زرین رود با 10 هزار مشترک یکی از امورات تابعه شهرستان خدابنده استان زنجان است.

اقدام کننده: ایرج_رفیعی

صدای زنجانآبرسانیزرین رودآب آشامیدنی
sedayezanjannews.ir/nx11275


درباره ما تماس با ما آرشیو اخبار آرشیو روزنامه گزارش تصویری تبلیغات در سایت

«من برنامه نویس هستم» «بهار 1398»